تماشا کنید: حضور ابی در جشن تولد لاکچری شهامه دیزایی

حضور ابی در جشن تولد لاکچری شهامه دیزایی ، تولدی ک در انگلیس بسیار خبرساز شد. در ادام با فیلم تولد شهامه دیزایی همراه فیگار بمانید.

جشن تولد شهامه دیزایی ، همسر دکتر علی دیزایی رییس پلیس سابق لندن در انگلیس برگزار شد. که بسیاری از سلبریتی‌های محبوب ایرانی از جمله ابی و همسرش و همینطور مهناز افشار در این جشن حاضر شدند.

حضور ابی در جشن تولد لاکچری شهامه دیزایی

حضور ابی و زنش در جشن تولد لاکچری شهامه دیزایی

شهامه دیزایی اصالتا بختیاری و همسر علی دیزایی، رئیس پیشین پلیس لندن و حقوقدان ایرانی است.

حضور ابی در جشن تولد لاکچری شهامه دیزایی

فیلم حضور ابی در مراسم تولد لاکچری شهامه دیزایی

علی دیزایی متولد ۱۳۴۵ در تهران است. فرزند اول خانواده و سه برادر و یک خواهر دارد. پدرش هم مانند پدربزرگش سرهنگ شهربانی و لیسانس دانشکده عالی پلیس بود و مادرش دیپلم و خانه‌دار. به تصمیم پدر در سن شش‌سالگی همراه برادرش برای ادامه تحصیل به انگلستان مهاجرت کرد.

فیلم حضور ابی و همسرش در مراسم تولد شهامه دیزایی :

جالب است بدانید کتابی در خصوص زندگی علی دیزایی با نام عبور از خط قرمز به چاپ رسید است. این کتاب در ۳۰ فصل زندگی علی دیزایی را از خانه پدری تا امروز برای مخاطب روایت کرده است. همچنین کتاب عبور از خط قرمز روایتی است از کاخ سلطنتی و اسکاتلندیارد تا خیابان‌های لندن، دسیسه‌های نژادپرستانه، مبارزات دیزایی و فداکاری‌های همسرش.

علی دیزایی از جنجالی‌ترین ایرانیان و افسران پلیس در انگلیس می‌باشد. وی در جامعه ایرانیان دست به اقدامات خیرخواهانه ای زده‌است. در سال ۲۰۰۸ به همراه داریوش اقبالی، خواننده معروف و جمعی دیگر از متخصصان در سمیناری به همت بنیاد آینه و برای حل مسئله اعتیاد شرکت کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص حضور ابی در جشن تولد لاکچری شهامه دیزایی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *