گزارش تصویری از قهرمانی اسپانیا در جام جهانی 2023 زنان

گزارش تصویری از قهرمانی اسپانیا در جام جهانی 2023 زنان را ببینید. ‌تیم ملی فوتبال اسپانیا در فینال جام جهانی ۲۰۲۳ زنان انگلستان را برد و قهرمان شد.

گزارش تصویری از قهرمانی اسپانیا در جام جهانی 2023 زنان

تیم ملی فوتبال اسپانیا قهرمان جام جهانی 2023 زنان شد.

در آخرین بازی جام جهانی فوتبال زنان، در شهر سیدنی استرالیا، دو تیم اسپانیا و انگلستان نخستین فینال خود را در تاریخ این رقابت‌ها تجربه کردند و برای کسب عنوان قهرمانی به میدان رفتند.

تیم فوتبال اسپانیا از همان ابتدا برتری خود را به رخ رقیب کشید و توانست با ارائه یک نمایش هجومی و برتر قدرت خود را به انگلستان دیکته کند. سرخ‌پوشان پس از از دست دادن چندین موقعیت، بالاخره موفق شدند در دقیقه ۲۹ روی ضربه زیبای اولگا کارمونا، کاپیتان شماره ۱۹ خود به گل دست یابند.

اسپانیا قهرمان جام جهانی 2023 زنان
اسپانیا قهرمان جام جهانی 2023 زنان

در دقیقه ۷۰ اسپانیایی‌ها این شانس را داشتند که بار دیگر دروازه حریف خود را بازکنند اما هرموسو، بازیکن شماره ۱۰ این تیم پنالتی خود را از دست داد تا بازی با همان نتیجه ۱-۰ پی گرفته شود. در ادامه بازی هم مری ارپس، دروازه‌بان انگلستان چندین موقعیت خوب دیگر را مهار کرد تا اجازه ندهد اختلاف دو تیم بیشتر از یک گل شود.

این مسابقه که نیمه دوم آن در مجموع ۱۳ دقیقه هم وقت اضافه داشت در نهایت با همان یک گل به پایان رسید و انگلیسی‌ها نتوانستند حتی در وقت اضافه هم موقعیت چندانی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

این نخستن بار است که تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا قهرمان جام جهانی می‌شود، همان طور که اگر انگلستان بازی را می‌برد برای نخستین بار به این افتخار دست می‌یافت.

گزارش تصویری از قهرمانی تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2023 زنان

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *