حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران : انقلاب اسلامی‌ زنجیر را از دست و پای ملت باز کرد

نظر فرمانده سپاه پاسداران درباره انقلاب اسلامی چیست؟ : “انقلاب اسلامی از دست و پای این ملت غل و زنجیر شیاطین را باز کرد.”

نظر فرمانده سپاه پاسداران درباره انقلاب اسلامی

‌حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه «ما امروز در اوج عزت و عظمت قرار گرفتیم»، گفت:

انقلاب اسلامی از دست و پای این ملت غل و زنجیر شیاطین را باز کرد تا امروز این ملت در اوج حریت و آزادگی نفس کشیده و به فرعونیان و شیاطین نه بگوید.

پیام رهبر جمهوری اسلامی به فرماندهان سپاه را در ادامه بخوانید.

‌حسین سلامی، فرمانده‌کل سپاه پاسداران، در جمع فرماندهان سپاه گفت:

پول‌ها به هیچ دردی جز خدمت‌کردن به ملت بزرگ ایران نمی‌خورند.

او اضافه کرد که «نقش ممتاز» خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی، آمریکا را در یک «بن‌بست راهبردی» قرار داده و دشمن می‌داند اگر جمهوری اسلامی را تحریم کند یا نکند، شکست می‌خورد.

بیوگرافی حسین سلامی فرمانده سپاه

حسین سلامی (زادهٔ ۱۳۳۹) فرمانده سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران است. سلامی فعالیت در سپاه پاسداران را از آبان ۱۳۵۹ آغاز کرد و در طول جنگ ایران و عراق مسئولیت‌های میانی در لشکر ۲۵ کربلا، لشکر ۱۴ امام حسین و قرارگاه دریایی نوح داشت.

پس از جنگ، تحصیلات خود را از سر گرفت و مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک را از دانشگاه علم و صنعت کسب کرد. او سپس در رشته مدیریت دفاعی، کارشناسی ارشد را از دانشگاه عالی دفاع ملی دریافت کرد.

سلامی همزمان با تدریس در دانشکده فرماندهی و ستاد سپاه، از دانشگاه علم و صنعت نیز فارغ‌التحصیل شد. وی همچنین مؤسس و فرمانده دوره عالی جنگ از سال ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۶ بوده و از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۴ در سمت معاون عملیات ستاد مشترک سپاه اشتغال به خدمت داشته‌است.

پیام رهبر جمهوری اسلامی به فرماندهان سپاه

سرکوب کنید تا من و شما نظام برقرار بمانیم

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *