علت مرگ قهرمان سابق دبلیو دبلیو ای بری وایت کشتی کج کار + بیوگرافی

به تازگی خبری شوکه‌کننده درباره فوت بری وایت، کشتی‌گیر مشهور WWE، در رسانه‌ها منتشر شده است. با علت مرگ بری وایت کشتی کج کار همراه بمانید.

بری وایت کشتی کج کار در گذشت . تریپل اچ، مدیر ارشد WWE، با انتشار یک توییت، مرگ قهرمان سابق دبلیو دبلیو ای را به طور رسمی تأیید کرد. او در یک توییت  نوشت:

“مایک روتاندا، عضو تالار مشاهیر WWE، همین الان با من تماس گرفت و به طور غم‌انگیزی اعلام کرد که یکی از اعضای خانواده ما در دبلیو دبلیو ای، ویندهام روتاندا – که با نام بری وایت شناخته می‌شود به طور ناگهانی از دنیا رفته است. افکار ما با خانواده او همراه است و از همه می‌خواهیم در این زمان به حریم خصوصی آنها احترام بگذارند.”

بیوگرافی بری وایت wwe ؛ از فوتبال تا کشتی کج

علت مرگ بری وایت کشتی کج کار

دلیل مرگ بری وایت فاش شد

گزارشی منتشر شد که نشان می‌دهد بری وایت با بیماری‌ای که زندگی او را به خطر انداخته بود، مبارزه کرده است. در آن زمان، جزئیات دقیق درباره ماهیت این بیماری فاش نشده بود، اما در حال حاضر جزئیات بیشتری درباره این موضوع منتشر شده است.

علت مرگ بری وایت کشتی کج کار
علت در گذشت بری وایت کشتی کج کار

علت در گذشت بری وایت کشتی کج کار

علت مرگ بری وایت کشتی کج کار چیست ؟ در گزارشی ناراحت‌کننده، شان راس از خبرگزاری Fightful، با اجازه خانواده بری وایت، اعلام کرده است که در اوایل امسال بری وایت به کرونا مبتلا شده بود و عوارض این بیماری باعث تشدید مشکلات قلبی او شده بود. در ادامه گزارش آمده است که بری در فرآیند ریکاوری پیشرفت‌های مثبتی داشته و حتی بحث‌هایی درباره بازگشت او به WWE مطرح شده بود. اما متأسفانه، امروز این ستاره دچار حمله قلبی شده و از دنیا رفت.

با انتشار خبری تکان‌دهنده درباره درگذشت بری وایت، یک موج از تسلیت‌ها از سوی ستارگان، هواداران و حتی سایر کمپانی‌های کشتی کچ آغاز شده است. حتی کمپانی بزرگ IMPACT که یکی از مهمترین شرکت‌های حاضر در عرصه کشتی کچ است، با ارسال یک توییت، همدردی و تسلیت خود را اعلام کرده است.

بری وایت، محبوبیت بسیاری در بین همکارانش و هوادارانش در سراسر جهان داشت. او به عنوان یکی از ستاره‌های کاریزماتیک و خلاق‌ترین فردی که تا به حال در این صنعت دیده شده بود، به یادگار خواهد ماند.

زندگینامه بری وایت کشتی کج کار تا مرگ

ویندهام روتاندا، که یکی از فرزندان مایک روتاندا است، شروع به کار خود را در کمپانی دبلیو دبلیو ای با نام هاسکی هریس کرد. او در ادامه با کاراکتر بری وایت و تشکیل گروه وایت فمیلی در کنار لوک هارپر و اریک روون، به محبوبیت رسید.

بری وایت، که به یکی از بهترین کشتی‌گیران کشتی کج در جهان تبدیل شده بود، با ورود کاراکتر جدید به نام فیند، به موفقیت خود ادامه داد. با این حال، به دلیل پاندمی کرونا و کاهش درآمدهای کمپانی WWE، در سال ۲۰۲۱ از این کمپانی اخراج شد. با این وجود، برنامه‌ریزی‌ها برای بازگشت بری وایت به دبلیو دبلیو ای آغاز شد و او در سال ۲۰۲۲ به این سازمان بازگشت کرد.

طی یک سال گذشته، تماشاگران با هوای بازگشت بری وایت به رینگ کشتی منتظر می‌ماندند، اما او در تمام رویدادها حاضر نبود. اخیراً به طور رسمی اعلام شد که در سن ۳۶ سالگی از دنیا رفته است. خانواده بری وایت هنوز به صورت رسمی دلیل مرگ فرزندشان را اعلام نکرده‌اند، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که او در ماه‌های اخیر با یک بیماری جدی مبتلا بوده است. بری وایت چهار فرزند داشت.

بری وایت در خانواده‌ای مشهور در صنعت کشتی کج بزرگ شده بود. پدر، پدربزرگ و دایی‌هایش همگی کشتی‌گیر بودند و برادرش تیلور روتاندا که با نام بو دالاس شناخته می‌شود، یکی از کشتی‌گیران با استعداد WWE بود.

در دوران ۱۴ سالگی کار خود در کشتی کج، بری وایت برای سازمانی جز WWE کشتی نگرفت و موفق شد در این کمپانی سه بار قهرمانی جهان و دو بار قهرمانی تگ تیم را به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص علت مرگ بری وایت کشتی کج کار چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *