بیوگرافی بری وایت wwe ؛ از فوتبال تا کشتی کج + علت مرگ

بری وایت یک کشتی‌گیر حرفه‌ای آمریکایی است که در کمپانی WWE فعالیت می‌کرد. با بیوگرافی بری وایت wwe همراه ما در فیگار بمانید.

بری وایت کیست ؟ او در تاریخ ۲۳ مه ۱۹۸۷ متولد شد. بری وایت در دوران جوانی خود به کشتی‌گیری علاقه‌مند شد و پس از آموزش‌های لازم در رشته کشتی‌کج، وارد صنعت حرفه‌ای شد. او در سال ۲۰۰۶ به عنوان یک کشتی‌گیر حرفه‌ای در کمپانی WWE ظاهر شد. اما متاسفانه در سن 36 سالگی فوت کرد، جزئیات بیشتر در خصوص مرگ بری وایت را می‌توانید در فیگار بخوانید.

علت مرگ قهرمان سابق دبلیو دبلیو ای بری وایت کشتی کج کار

بیوگرافی بری وایت wwe

بری وایت wwe بیوگرافی 

شما می‌توانید فهرست بیوگرافی بری وایت wwe را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بری وایت با طراحی شخصیت‌های تاریک و مرموز، به سرعت توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. شخصیت اصلی وایت، یک رهبر مذهبی شیطان‌پرست و غمگین بود که با لباس سیاه و چهره‌ای خشن و وحشی به تصویر کشیده می‌شد. او در طول فعالیت‌هایش در WWE، موفق به کسب قهرمانی‌های متعدد شد. او به عنوان قهرمان جهانی WWE، قهرمان تگ تیم WWE و قهرمان میان‌قاره‌ای WWE درخششی فراوان داشت.

متأسفانه، در سن ۳۶ سالگی، بری وایت در سال ۲۰۲۳ به دلیل حمله قلبی ناگهانی درگذشت. او به عنوان یکی از کشتی‌گیران محبوب و تأثیرگذار در تاریخ کشتی‌گیری حرفه‌ای به یاد می‌ماند.

زندگینامه بری وایت wwe

بیوگرافی بری وایت wwe

بیوگرافی بری وایت از فوتبال تا کشتی کج

بری وایت در تاریخ ۲۳ مه ۱۹۸۷ در آمریکا به دنیا آمد. او از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷ به صورت حرفه‌ای در کشتی‌کج در کمپانی WWE فعالیت می‌کرد و به دلیل مشکلات قلبی این ورزش را رها کرد. بری وایت ابتدا با فوتبال آشنا شد و علاقه زیادی به این ورزش داشت. اما به دلیل یک مصدومیت جدی در پا، تصمیم گرفت از این رشته خداحافظی کند.

بری وایت یک روز به همراه یکی از دوستانش برای دیدن مسابقات کشتی‌کج به سالن مسابقات رفت. او در اینجا شور و هیجان بینندگان را تجربه کرد و علاقه‌مند شد تا وارد این عرصه شود.

او به مدرسه کشتی‌کج رفت و مراحل و فنون ابتدایی را در آمریکا فرا گرفت. سپس در سال ۲۰۰۹، در سن ۲۲ سالگی، به صورت حرفه‌ای وارد این حرفه شد و با کمپانی FCW (Florida Championship Wrestling) قرارداد بست. او موفق شد عملکرد برجسته‌ای ارائه دهد و تعداد زیادی طرفدار جمع کند.

از محبوبیت تا مرگ بری وایت

بیوگرافی بری وایت wwe

مرگ بری وایت در ورزش کشتی‌کج، باعث ایجاد جنجال زیادی در این صنعت شد. گفته می‌شود که او بر اثر ضربه‌ای که قبلاً دریافت کرده بود، دچار حمله قلبی شده است. با این حال، بری وایت چند سال پیش از واقعه مرگش، تصمیم گرفت کشتی‌کج را برای همیشه رها کند و دیگر به صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت نکند. مادر بری وایت، باور دارد که بیماری کووید-۱۹ عوارضی که منجر به مرگ پسرش شده است.

جالب است از محبوبیت بری وایت بدانید که در هفته سوم لیگ برتر انگلستان، تیم‌های آرسنال و فولام به مصاف هم رفتند. در زمان استراحت بین دو نیمه بازی و هنگام بازگشت بازیکنان به زمین برای شروع نیمه دوم، آهنگ ورودی (تم سانگ) بری وایت از بلندگوهای استادیوم امارات لندن پخش شد. جالب است بدانید که مالکیت باشگاه فولام که رقیب آرسنال در این دیدار بود، در اختیار تونی خان است. او همچنین مالک کمپانی رقیب WWE در دنیای کشتی کچ یعنی AEW نیز محسوب می‌شود.

قابل ذکر است که این اولین بار نیست که از آهنگ‌های WWE در بین دو نیمه بازی‌های آرسنال مورد استفاده قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد مسئول پخش موسیقی در ورزشگاه امارات، یک طرفدار سرسخت کشتی کچ است و علاقه شدیدی به پخش تم سانگ تریپل اچ (Triple H) دارد.

افتخارات بری وایت

  • قهرمان کمربند دبلیودبلیوئی (یک بار)
  • قهرمان کمربند یونیورسال ( دو بار)
  • قهرمان تگ تیم راو با مت هاردی
  • قهرمانی تگ تیم اسمک‌داون دبلیودبلیوئی با رندی اورتن و لوک هارپر

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بیوگرافی بری وایت wwe چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *