اولین ویدیوی در یوتیوب منتشر شده را ببینید [+ویدیو]

به تازگی، کاربری ایرانی، فیلمی قدیمی از اولین ویدیوی در یوتیوب منتشر شده را در فضای مجازی منتشر کرده که بازتاب‌های فراوانی را در فضای رسانه داشته است.

به تازگی، کاربری ایرانی، اولین فیلم منتشر شده در یوتیوب را در بین کاربرانش به انشتار گذاشته که نخستین ویدیوی یوتیوب را که ویدیوی یک پسر بچه جوان است را نشان می‌دهد.

نخستین فیلم منتشر شده یوتیوب ، که کیفیت پائینی هم دارد، یک ماه قبل از راه‌اندازی نسخه عمومی بتای این پلتفرم در ماه می سال ۲۰۰۵، پست شد.

اولین ویدیوی در یوتیوب منتشر شده را ببینید

اولین ویدیوی در یوتیوب منتشر شده
اولین فیلم منتشر شده در یوتیوب

این روزها یوتیوب یکی از وب‌سایت‌های پربازدید و پرمخاطب درسراسر دنیاست و مخاطبان بی‌شماری هم دارد. در این وب سایت پرطرفدار می‌توانید انواع و اقسام ویدیوهای مختلف را مشاهده کرده و از دستور آشپزی و طرز استفاده از ابزار و وسایل مختلف گرفته تا ویدیوهای آموزشی، روانشناسی، سرگرمی و بسیاری دسته‌بندی‌های دیگر را در آن تماشا کنید.

جاوید یکی از بنیان‌گذاران یوتیوب بود که ویدئو را یک ماه قبل از راه‌اندازی نسخه بتای یوتیوب در ماه می سال ۲۰۰۵ منتشر کرد و بعد از جدایی‌اش از کمپانی یوتیوب در سال ۲۰۰۵، تبدیل به یکی از منتقدان اصلی تغییرات جدید در این پلتفرم شد. در آن زمان ایده اعضای تیم یوتیوب، این بود تا از آن به عنوان یک سایت دوست‌یابی استفاده کنند که قابلیت ایجاد و انتشار ویدئوهای آنلاین و به اشتراک گذاشتن آن وجود داشته باشد.

نخستین ویدیوی یوتیوب

در ادامه می‌توانید نخستین فیلم منتشر شده یوتیوب را ببینید:

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *