ببینید: واحد های درسی که با هوش مصنوعی تبدیل به انسان شدند!+[ویدیو]

واحد های درسی اگر انسان بودند چه شکلی می‌شدند؟! از هوش مصنوعی خواسته شده است که واحد های درسی را به شکل انسان در بیاورد.

هوش مصنوعی هر روز پیشرفته تر از قبل می‌شود. به تازگی از هوش مصنوعی خواسته شده که واحد های درسی را به شکل ما انسان ها ترسیم کند و آن هم در یک ویدیو این عمل را با موفقیت انجام داده است. در ادامه مطلب با خبر تبدیل واحد های درسی به انسان همراه ما بمانید.

واحد های درسی اگر انسان بودند

هوش مصنوعی واحد های درسی

به گزارش منابع خبری:

وقتی که از هوش مصنوعی خواسته شد که کتاب های درسی را شبیه انسان درست کند، ویدئویی برای ما ارسال کرد که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

کتاب های درسی اگر انسان بودند

هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) به مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و الگوریتم‌هایی اطلاق می‌شود که به کامپیوترها و سیستم‌ها امکان می‌دهد تا وظایفی را انجام دهند که به نظر ما به عنوان هوش واقعی مربوط می‌شود. این تکنولوژی به ماشین‌ها اجازه می‌دهد تا از تجربه و داده‌ها یاد بگیرند، الگوها را تشخیص دهند، تصمیم‌های هوشمندانه بگیرند و وظایف پیچیده را انجام دهند.

هوش مصنوعی به دو دسته اصلی تقسیم می‌شود: هوش مصنوعی ضعیف و هوش مصنوعی قوی. هوش مصنوعی ضعیف معمولاً بر روی وظایف خاصی تمرکز دارد، مثلاً تشخیص تصاویر، ترجمه زبان‌ها، تشخیص چهره و غیره. هوش مصنوعی قوی هدف دارد که ماشین‌ها را قادر به تفکر و یادگیری مانند انسان‌ها کند. هوش مصنوعی در بسیاری از صنایع و حوزه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، از جمله رباتیک، خودروهای خودران، پردازش زبان طبیعی، پشتیبانی مشتریان، تحلیل داده، بازی‌های رایانه‌ای و بسیاری دیگر.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص واحد های درسی اگر انسان بودند چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *