آغاز پیش فروش همستر کامبت در یک صرافی

صرافی چینی Gate.io پیش فروش ارز همستر کامبت را به طور محدود آغاز کرده است. این اتفاق می‌تواند نشان‌دهنده‌ی آغاز روند لیست شدن تدریجی این ارز در صرافی‌های مختلف باشد.

Gate.io اعلام کرده است که تا 10 میلیون کوین HMSTR را می‌تواند معامله کند. طبق معاملات اولیه‌ای که در این صرافی انجام شده، 5 هزار همستر به قیمت هر توکن 0.138 تتر به فروش رفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


آغاز پیش فروش همستر کامبت در یک صرافی

در حال حاضر، هر توکن همستر کمبت با قیمت 0.23 تتر قیمت‌گذاری شده است. البته این قیمت نهایی نیست و ممکن است در آینده تغییر کند. لازم به ذکر است که این خبر به معنای تایید و اعلام نهایی توسط رسانه‌های ارزی نیست و آینده این بازی در حال حاضر نامشخص است.

همستر کامبت یک بازی ارزی جدید محسوب می‌شود که با ترکیب عناصر یک شبیه‌ساز صرافی ارز دیجیتال و تجربه‌ی کلیک و درآمد، تجربه‌ای ویژه را به بازیکنان ارائه می‌دهد. بازیکنان در نقش مدیرعامل یک صرافی ارز دیجیتال در حال توسعه قرار می‌گیرند و در دنیایی از همسترها فعالیت می‌کنند. با ضربه زدن روی سکه‌های طلایی، بازیکنان می‌توانند سکه‌هایی به دست آورند که سپس برای خرید ارتقاء و گسترش صرافی خود استفاده می‌کنند.

همستر کامبت

علاوه بر صرافی Gate.io، خبرهایی به گوش می‌رسد که نشان می‌دهد یک صرافی دیگر شروع به انجام این کار کرده است. در تاریخ 10 ژوئن 2024 (21 خرداد 1403)، صرافی کوکوین، اطلاعیه پیش فروش و قیمت همستر را در وب سایت رسمی خود منتشر کرد. افرادی که موفق به جمع آوری سکه های همستر از طریق بازی همستر کامبات شده‌اند، اکنون می‌توانند در معاملات توکن همستر در بازار پیش از عرضه آن شرکت کنند. این فرصت، به بازیکنان این بازی امکان می‌دهد تا از مزایای پیش فروش این توکن بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی همستر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *