هوش مصنوعی Meta AI می‌تواند متن را تصویر تبدیل کند

واتساپ ، به لطف هوش مصنوعی Meta AI ، اکنون قادر است متن را به سرعت به تصویر تبدیل کند. این قابلیت فعلا برای کاربران آمریکایی در دسترس است.

این امکان به‌زودی احتمالا به صورت گسترده‌تر ارائه خواهد شد. به گفته‌ی متا ، با تایپ کردن کلمات در ابزار Meta AI، هوش مصنوعی شروع به تولید تصویر می‌کند. با اضافه شدن جزئیات بیشتر، هوش مصنوعی واتساپ تصویر مورد نظر را در لحظه تغییر می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


هوش مصنوعی Meta AI می‌تواند متن را تصویر تبدیل کند

کاربرانی که به بتا نسخه‌ی جدید وارد شده‌اند، باید بعد از ورود به سرویس Meta AI در واتساپ، جمله‌ی مورد نظر خود را با کلمه Imagine به انگلیسی تایپ کنند.

Meta اعلام کرده که مدل زبانی بزرگ Llama 3 (زیربنای سرویس Meta AI) قادر است تصاویر با کیفیت واضح‌تری تولید کند و در نمایش متن‌های موجود در تصاویر، عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد. کاربران می‌توانند با نسخه‌ی جدید Meta AI هر تصویری را که می‌خواهند، متحرک کنند.

 

قابلیت تولید بلادرنگ تصویر، از طریق واتساپ برای کاربران آمریکایی در نسخه‌ی وب Meta AI نیز در دسترس است. این ویژگی شامل بخشی از مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید Meta با تأکید بر هوش مصنوعی می‌شود که امروز برای پلتفرم‌های اینستاگرام، فیسبوک و مسنجر منتشر شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قابلیت جدید هوش مصنوعی Meta AI چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *