تریلر جدید فصل دوم انیمه Tonikawa: Over the Moon منتشر شد [+تاریخ انتشار]

به تازگی تریلر جدید فصل دوم انیمه Tonikawa: Over the Moon منتشر شد. در ادامه به جزئیات فصل جدید انیمه Tonikawa: Over the Moon می‌پردازیم.

کارکنان TONIKAWA: Over The Moon For You، انیمه مانگا Fly Me to the Moon (Tonikaku Kawaii) کنجیرو هاتا، روز دوشنبه ویدیوی اصلی تبلیغاتی انیمه را فاش کردند. تاریخ انتشار فصل دوم انیمه Tonikawa: Over the Moon در 7 آوریل است.

تریلر جدید فصل دوم انیمه Tonikawa: Over the Moon

فصل جدید انیمه Tonikawa: Over the Moon

Crunchyroll فصل دوم این انیمه را در آمریکای شمالی، آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی، اروپا، آفریقا، اقیانوسیه و خاورمیانه پخش خواهد کرد. در فصل دوم یک بازیگر و کارمند بازگشته حضور خواهند داشت.

این انیمه کمدی پسری به نام ناسا را دنبال می‌کند که در روز امتحانات ورودی دبیرستان با دختری “به طور کلی ناز” به نام تسوکاسا آشنا می‌شود و بلافاصله به او علاقه پیدا می‌کند. ناسا احساسات خود را به او منتقل کرد، اما پاسخ تسوکاسا این است که تنها در صورت ازدواج با او بیرون خواهد رفت. سال‌ها بعد، در تولد 18 سالگی ناسا، ناگهان به نظر می‌رسد که او ازدواج کرده است. بدین ترتیب سبک زندگی تازه ازدواج کرده ناسا آغاز می‌شود.

شما در ادامه می‌توانید تریلر این انیمه را مشاهده کنید:

تاریخ انتشار فصل دوم انیمه Tonikawa: Over the Moon

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *