ساخت بازی موبایلی انیمه Bungo Stray Dogs تایید شد [+جزئیات]

به تازگی ساخت بازی موبایلی انیمه Bungo Stray Dogs تایید شد. در مطلب بازی جدید Bungo Stray Dogs به بازی موبایلی انیمه سگ های ولگرد بانگو خواهیم پرداخت.

یک حساب کاربری در توییتر روز یکشنبه برای معرفی بازی گوشی هوشمند جدید NextNinja بر اساس فرنچایز Bungo Stray Dogs با نام Bungo Stray Dogs School افتتاح شد. جزئیاتی در مورد این بازی فاش نشده است، اما در این اطلاعیه آمده است که اطلاعات بیشتر “در صورت تغییر فصل” ارائه خواهد شد. تاریخ انتشار بازی موبایلی انیمه Bungo Stray Dogs School هنوز مشخص نیست.

بازی موبایلی انیمه Bungo Stray Dogs

نمایشگاه “Bungo Stray Dogs Exhibit 2nd Act” که روز جمعه در موزه انیمه EJ در سایتامای ژاپن افتتاح شد، نمایش پوستر پروژه جدید بازی را آغاز خواهد کرد.

اولین بازی تلفن هوشمند این فرنچایز با نام Bungo Stray Dogs: Tales of the Lost (Bungo Stray Dogs Mayoi Inu Kaikitan) در سال 2017 در ژاپن عرضه شد. بازی در سال 2018 به زبان انگلیسی منتشر شد.

بازی موبایلی انیمه Bungo Stray Dogs
بازی انیمه Bungo Stray Dogs

بازی جدید Bungo Stray Dogs

اولین انیمه اقتباسی تلویزیونی مانگا از آوریل تا ژوئن 2016 پخش شد و Crunchyroll سریال را در حالی که در ژاپن پخش می‌شد پخش کرد. دومین سری 12 قسمتی این انیمیشن از اکتبر تا دسامبر 2016 پخش شد و کرانچی رول مجدداً سریال را در حین پخش، پخش کرد. Funimation و Crunchyroll این سریال را به صورت ویدیوی خانگی با دوبله انگلیسی منتشر کردند. فصل سوم انیمه در آوریل 2019 پخش شد و Crunchyroll و Funimation هر دو فصل را پخش کردند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *