تاریخ انتشار لایو اکشن Camera, Hajimete mo Ii Desu ka

به تازگی تاریخ انتشار لایو اکشن Camera, Hajimete mo Ii Desu ka فاش شد. در ادامه به لایو اکشن جدید Camera, Hajimete mo Ii Desu ka می‌پردازیم.

اکانت رسمی توییتر کانال BS Shōchiku Tōkyū روز سه شنبه بازیگران اصلی، کارکنان اصلی و تاریخ پخش 3 ژوئیه برای مجموعه تلویزیونی لایو اکشن Shiro’s Camera، اقتباسی از مانگا Hajimete mo Ii Desu ka فاش کرد. سورا تاماکی بازیگر 16 ساله نقش قهرمان داستان میتو ایکدا را بازی می کند. تمکی هم سن کاراکترش است و موهای بلندش را برای آماده شدن برای این نقش کوتاه کرده است.

تاریخ انتشار لایو اکشن Camera, Hajimete mo Ii Desu ka

تاریخ انتشار لایو اکشن Camera, Hajimete mo Ii Desu ka
مانگا Hajimete mo Ii Desu ka

ناهو کامیمورا فیلمنامه‌ها را نوشته و همچنین با شینپی یامازاکی، آتسوشی اوئدا و تاتسورو یاماشیرو کارگردانی می‌کند. این سریال در تاریخ 3 جولای ساعت 22:30 از کانال BS Shōchiku Tōkyū پخش خواهد شد. (9:40 صبح به وقت شرقی). شیرو در آگوست 2019 مانگا را در مجله Young King Ours از Shonengahosha راه اندازی کرد.

مانگا Hajimete mo Ii Desu ka

شوننگاهوشا چهارمین جلد کتاب گردآوری شده مانگا را در سپتامبر 2022 منتشر کرد. شیرو مانگای قبلی تشویق صعود (Yama no Susume) را در مجله Comic Earth Star در سال 2011 راه اندازی کرد. JManga برخی از مانگا را قبل از بسته شدن سایت به زبان انگلیسی منتشر کرد. این مانگا الهام بخش یک انیمیشن تلویزیونی بود.

فصل اول در سال 2013 پخش شد و به دنبال آن فصل دوم در سال 2014 پخش شد. فصل سوم انیمه تلویزیونی در جولای 2018 به نمایش درآمد. Crunchyroll هر سه فصل را همزمان با پخش در ژاپن پخش کرد. این انیمه الهام بخش انیمه ویدیویی اصلی Yama no Susume: Omoide Present (Memories Present) (OVA) در سال 2017 بود. جدیدترین انیمه مبتنی بر مانگای با عنوان تشویق صعود: قله بعدی در اکتبر 2022 نمایش داده شد و HIDIVE انیمه را در حین پخش در ژاپن پخش کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *