اقتباس انیمه ای مانگا The Fable تایید شد

به تازگی اقتباس انیمه ای مانگا The Fable تایید شد. در مطلب اقتباس مانگا The Fable به جزئیات انیمه جدید The Fable می‌پردازیم.

سی و دومین شماره امسال مجله هفتگی کودانشا روز دوشنبه فاش کرد که مانگای افسانه کاتسوهیسا مینامی الهام بخش یک اقتباس از انیمیشن تلویزیونی است. تاریخ انتشار انیمه The Fable هنوز مشخص نشده است.

اقتباس انیمه ای مانگا The Fable

ریوسوکه تاکاهاشی کارگردانی این انیمیشن را در Tezuka Productions بر عهده دارد. نویسنده علمی تخیلی، یویا تاکاشیما، نویسندگی و نظارت بر فیلمنامه‌های سریال را برعهده دارد و مایومی موریتا نیز در حال نوشتن فیلمنامه است. طراحان شخصیت عبارتند از هیساما کینوشیتا، ساکی هاسگاوا و جونیچی هایاما.

اقتباس انیمه ای مانگا The Fable
انیمه جدید The Fable, اقتباس مانگا The Fable, تاریخ انتشار انیمه The Fable

مانگای اصلی الهام‌بخش دو فیلم لایو اکشن بود که به ترتیب در ژوئن 2019 و ژوئن 2021 در ژاپن اکران شدند. مینامی مانگای The Fable: The Second Contact را به عنوان دنباله ای بر افسانه در جولای 2021 راه اندازی کرد. این مانگا در روز دوشنبه به پخش سریال خود پایان داد. مانگا به عنوان “قسمت دوم” فرنچایز کلی مانگا عمل می کند. Kodansha جلد هشتم مانگا را در 4 آگوست منتشر خواهد کرد.

انیمه جدید The Fable

مینامی مانگای اصلی را در ماه نوامبر 2014 در مجله هفتگی کودانشا راه اندازی کرد و این مجموعه را در نوامبر 2019 به پایان رساند. مانگا دارای 22 جلد است. این سریال در چهل و یکمین جوایز سالانه Kodansha در سال 2017 برنده بهترین مانگای عمومی شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *