اقتباس مانگا لایت ناول Twin Star Cyclone Runaway تایید شد

به تازگی اقتباس مانگا لایت ناول Twin Star Cyclone Runaway تایید شد. در ادامه به جزئیات مانگا جدید Twin Star Cyclone Runaway می‌پردازیم.

شماره آگوست مجله ماهانه Bushiroad بوشیرود روز جمعه اعلام کرد که اهیرو تاناکا اقتباس مانگایی از رمان علمی-تخیلی ستاره دوقلوی ایسویی اوگاوا را در سایت مانگای Comic Bushiroad از تاریخ 21 جولای آغاز خواهد کرد.

اقتباس مانگا لایت ناول Twin Star Cyclone Runaway

داستان این رمان 6000 سال پس از گسترش بشر در سراسر ستاره ها اتفاق می افتد و در داخل یک کشتی غول پیکر شهری که به دور یک غول گازی دورافتاده می چرخد، اتفاق می افتد. این کشتی خانه تمدنی از ماهیگیران فضایی است که موجودات ارزشمند ماهی مانند معروف به بسشو را صید می کنند.

جامعه بسشو را از طریق کشتی‌هایی که توسط جفت زن-مرد اجباری اپراتور و خلبان اداره می‌شوند، برداشت می‌کند، که توسط جامعه مردسالار به عنوان یک زوج متاهل دیده می‌شوند. داستان این لایت ناول بر روی Terra متمرکز است که به دنبال شریکی برای اداره یک کشتی است و او را در دختر فراری مرموز Diode می یابد که هر دو به طور منحصر به فردی می توانند با وجود اینکه هر دو زن هستند از کشتی استفاده کنند.

اقتباس مانگا لایت ناول Twin Star Cyclone Runaway
اقتباس رمان Twin Star Cyclone Runaway, مانگا جدید Twin Star Cyclone Runaway

مانگا جدید Twin Star Cyclone Runaway

اوگاوا برای اولین بار در ژوئن 2019 یک نسخه داستان کوتاه از “دوقلو ستاره طوفان فراری” را در کتاب گلچین علمی تخیلی یوری هایاکاوا شوبو برای آستریسم یوری منتشر کرد. این داستان کوتاه نامزد پنجاه و یکمین دوره جوایز Seiun در سال 2020 شد. اوگاوا اولین جلد از نسخه رمان طولانی تر Twin Star Cyclone Runaway را در مارس 2020 با روی جلد کی موچیزوکی منتشر کرد. هایاکاوا شوبو جلد سوم این رمان را در 20 ژوئن منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *