اسپین اف مانگا Bocchi the Rock تایید شد

به تازگی اسپین اف مانگا Bocchi the Rock تایید شد. در ادامه مطلب اسپین اف Bocchi the Rock به جزئیات مانگا جدید Bocchi the Rock بپردازیم.

وب‌سایت Comic Fuz هوبونشا در روز یکشنبه خبر انتشار مانگا جدید Bocchi the Rock که اسپین افی از مانگا اصلی است را تایید کرد. این مانگای جدید دوشنبه ها یک چپتر را منتشر خواهد کرد.

اسپین اف مانگا Bocchi the Rock

Hamaji مانگا را در مجله Manga Time Kirara Max Houbunsha در دسامبر 2017 راه اندازی کرد و این سریال ادامه دارد. هوبونشا پنجمین جلد کتاب گردآوری شده مانگا را در 26 نوامبر منتشر کرد. این مانگا الهام بخش انیمیشنی بود که در 9 اکتبر در ژاپن به نمایش درآمد.

اسپین اف مانگا Bocchi the Rock
اسپین اف Bocchi the Rock, مانگا جدید Bocchi the Rock

مانگا جدید Bocchi the Rock

مانگای اسپین آف زندگی روزمره کیکوری هیروی، بیسیست 25 ساله SICK HACK را دنبال می کند. او نسبت به آینده احساس نگرانی می کند، اما با نوشیدن الکل بر آن غلبه می کند. انیمه تلویزیونی این مانگا در اکتبر 2022 به نمایش درآمد. کرانچی رول انیمه را هنگام پخش در ژاپن پخش کرد. این انیمه در بهار 2024 افتتاحیه فیلم تلفیقی خواهد داشت. این مانگا همچنین الهام بخش یک نمایش موزیکال است که از 11 تا 20 اوت در توکیو اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *