کاسپلی جدید کوگیساکی در جوجوتسو کایسن

به تازگی کاسپلی جدید کوگیساکی در جوجوتسو کایسن توجه زیادی جلب کرده است. در ادامه عکس کاسپلی کوگیساکی در جوجوتسو کایسن را ببینید.

نوبارا کوگیساکی ترسناک و زیبا در جوجوتسو کایسن زنده می‌شود. لباس کوگیساکی که توسط Kawabarker در Reddit آپلود شده است، دانش آموز سال اولی در یونیفرم مدرسه دبیرستان جوجوتسو را بازسازی می کند و به وضوح به برند منحصر به فرد او از جادوگری از طریق میخ های زیادی که در اطراف شناور است اشاره می کند.

کاسپلی جدید کوگیساکی در جوجوتسو کایسن

تصویر کاسپلی کوگیساکی در جوجوتسو کایسن

کوگیساکی در اوایل خط داستانی جوجوتسو کایسن معرفی می شود و به عنوان یکی از سه نفر اصلی داستان عمل می کند. جادوگر جوان در کنار دیگر همسالانشان، مگومی فوشیگورو و یوجی ایتادوری، با نفرین‌های مرگبار روبرو می‌شود و در نقشه‌های کنجاکو شرور و ریومن سوکونا، پادشاه بلامنازع نفرین‌ها، درگیر می‌شود.

کاسپلی جدید کوگیساکی در جوجوتسو کایسن
تصویر کاسپلی کوگیساکی در جوجوتسو کایسن

عکس کاسپلی کوگیساکی در جوجوتسو کایسن

به طور خاص، کوگیساکی به دلیل اینکه او مدام ادراکات قدیمی جنسیت را به چالش می‌کشد، به یکی از محبوب‌ترین و محبوب‌ترین منظره‌های انیمه/مانگا مدرن تبدیل شده است. قابل ذکر است، در طول مبارزه با مومو نیشیمیا در طول آرک “رویداد حسن نیت کیوتو”، او یک مونولوگ در مورد عشق به تمام جنبه های خود ارائه می دهد و این سخنرانی تنها نمونه ای از جذابیت فمینیستی کوگیساکی است.

طرفداران این ضخصیت اکنون که فصل دوم سریال انیمیشنی برنده جایزه استودیو MAPPA در Crunchyroll پخش شده و به صورت همزمان پخش شده است، شاهد کارهای بیشتری از او خواهند بود. آسامی ستو (جاسوس خانواده) در نقش کوگیساکی در کنار جونیا انوکی (یاشاهیمه: شاهزاده خانم نیمه دیمون) در نقش ایتادوری و یوما اوچیدا (من شرور هستم، بنابراین رئیس نهایی را رام می‌کنم) در نقش فوشی‌گورو بازی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *