قوی ترین اسپادا ها در انیمه بلیچ از نگاه سایت فیگار

قوی ترین اسپادا ها در انیمه بلیچ دارای قدرت خارق‌العاده‌ای هستند. در ادامه به معرفی قوی ترین اسپادا ها در انیمه Bleach می‌پردازیم.

اسپادا قدرتمندترین سربازان سوسکه آیزن در بلیچ هستند، همه آنها آرانکار نیرومندی می‌باشند که موافقت کردند برای آرمان آیزن بجنگند و در نبرد با Soul Society مقابله کنند. اسپادا همه دلایل خاص خود را برای مبارزه داشتند، برخی به دنبال هدف جدیدی بودند و برخی دیگر به سادگی هیچ چیز بهتری برای انجام دادن نداشتند.

قوی ترین اسپادا ها در انیمه بلیچ

بهترین اسپاداهای قوی در بلیچ

شما می‌توانید فهرست قوی ترین اسپادا ها در انیمه بلیچ را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

قوی ترین اسپادا ها در انیمه بلیچ
قوی ترین اسپادا ها در انیمه بلیچ

هر ده اسپادا تبهکاران تمام عیار هستند، اما برخی از آنها بیشتر شبیه سرکش‌های اخلاقی خنثی می‌باشند، در حالی که برخی دیگر در زمره بدترین و فاسدترین شرورهای انیمه قرار می‌گیرند. صرف‌نظر از تعداد فراسیون‌هایی که در اختیار دارند، همه اسپاداها از نظر انگیزه، پیشینه و مهم‌تر از همه قدرت متفاوت هستند. پس در ادامه نوشتار قدرتمندترین اسپادا ها در انیمه بلیچ همراه ما بمانید تا با بهترین اسپاداهای قوی در بلیچ آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2023

بهترین انیمه های سال 2023

Aaroniero Arruruerie

قوی ترین اسپادا ها در انیمه بلیچ
Aaroniero Arruruerie

 

در ابتدای مقاله قوی ترین اسپادا ها در انیمه بلیچ ، برخلاف اسپادای دیگر، آرونیرو از دادن امید کاذب به حریفان خود قبل از اینکه رویاهای آنها را در برابر واقعیت به هم بزند، لذت می‌برد. نمونه اصلی دوئل او مقابل روکیا کوچیکی بود، زمانی که او چهره کاین شیبا را به تن کرد تا روکیا را فریب دهد و فشار روانی جدی بر او وارد کند.

آرونیرو از نظر فنی این پتانسیل را دارد که به قوی‌ترین اسپادا تبدیل شود، زیرا توانایی‌هایش در مصرف سایر Hollows و Arrancar‌ها را دارد و عملاً قدرت‌های آنها را می‌دزدد. او خود را به عنوان یک شکارچی نهایی می‌بیند، اما در حالت رها شده مقداری شلخته می‌شود. علیرغم قدرت و توان رزمی‌اش، آرونیرو زمانی که روکیا با زانپاکوتو یخی خود به سر او خنجر زد می‌میرد.

Szayelaporro Granz

قوی ترین اسپادا ها در انیمه بلیچ
Szayelaporro Granz

Szayelaporro ممکن است بسیار قوی نباشد، اما او به راحتی بی‌رحم‌ترین اسپادا است. او پس از کشتن نمو کوروتسوچی، مایوری را با خوشحالی مورد سرزنش قرار می‌دهد، در حالی که همزمان بدن کاپیتان شینیگامی را تکه تکه می‌کند و از عذاب او لذت می‌برد.

اسپادای هشتم به اندازه هوش و ذکاوت خود به قدرت خود متکی نیست و تقریباً روی هر کسی که به دستش می‌رسد، تغییرات عجیب و غریب و غیرانسانی انجام می‌دهد. زندگی جنایات جنگی Szayelaporro در نهایت به دست کاپیتان Kurotsuchi به پایان دردناکی می‌رسد.

Zommari Rureaux

قوی ترین اسپادا ها در انیمه بلیچ
Zommari Rureaux

آنچه از تاریخ زوماری شناخته شده است نشان می‌دهد که اگرچه او ممکن است برای کسانی که می‌کشد احساس پشیمانی نداشته باشد، اما مایل است در شکستشان به آنها احترام بگذارد. این از طریق نگرش او نسبت به پایان دادن به روکیا پس از نبرد ناتوان کننده او در برابر آرونیرو آروروریه نشان داده می‌شود.

با این وجود، زوماری اگر بتواند از پس آن بربیاید، به تاکتیک‌های کثیف رانده خواهد شد. در مبارزه خود با بیاکویا کوچیکی، او از چشمان کنترل کننده خود برای دستکاری بدن ناخودآگاه روکیا استفاده می‌کند و او را وادار کرده است با تیغ خود به هاناتارو یامادا حمله کند. اما در مقابل بیاکویا کوچیکی، زوماری در سایه شانس تاب نمی‌آورد.

Grimmjow Jaegerjaques

قوی ترین اسپادا ها در انیمه بلیچ
Grimmjow Jaegerjaques

گریمجو بیشتر شبیه ترکیبی از یک جانور وحشی و یک جنگجوی متکبر رفتار می‌کند. او یکی از معدود اسپاداهایی است که بی شرمانه به منافع خود وفادارتر از آیزن است. گریمجو همچنین تنها آنتاگونیست بلیچ است که از سازمان مربوطه خود بر روی صفحه نمایش طرد شده است.

گریمجو با وجود تشنگی برای خشونت، فردی بی شرف نیست. با این حال، به نظر می‌رسد مبارزه با افراد خاص آتشفشان خاموش درون او را به راه می‌اندازد. بازی برگشت گریمجو با ایچیگو در هوئکو موندو ثابت می‌کند که اسپادای ششم، علیرغم رفتار کودکانه‌اش، “همه پارس و بی نیش” نیست. گریمجو یکی از قوی ترین اسپادا ها در انیمه بلیچ بود.

Nnoitora Gilga

قوی ترین اسپادا ها در انیمه بلیچ
Nnoitora Gilga

Nnoitora Gilga زمانی اسپادای شماره 8 بود، زمانی که به شدت با رقیب قوی‌تر خود، Nelliel Tu Odelschwank دشمنی کرد. از ناامیدی محض، Nnoitora با Szayelaporro برای کمین و مجروح کردن Nelliel توطئه کرد، سپس او را در شن‌های بیابان Hueco Mundo رها کرد.

Nnoitora در نهایت به رتبه 5 صعود کرد، اگرچه او همچنان قصد داشت شماره 1 شود و ادعا می‌کرد که هر کسی را که سر راهش قرار می‌گیرد درهم می‌زند. او همچنین با روش‌های کثیف جنگید و سعی کرد گریمجو که به شدت مجروح شده بود را تمام کند و اهمیتی نداد که ایچیگو کوروساکی در جریان شمشیربازی وحشیانه آنها مجروح و خسته شده باشد. حتی کنپاچی در ابتدا برای شکست دادن اسپادای پنجم سختی داشت، حداقل تا زمانی که از هر دو دست خود استفاده کرد.

Tier Harribel

قوی ترین اسپادا ها در انیمه بلیچ
Tier Harribel

Tier Harribel با داستانی شبیه به Coyote به همان اندازه دلسوز است. او سه همراه را در Hueco Mundo پیدا کرد تا با دوستان خود تماس بگیرند و خطر ذاتی موقعیت آنها را درک کنند و می‌خواهد از طریق خدمات خود به آیزن به عنوان یک اسپادا متعهد از آنها محافظت کند.

هریبل با تهاجمی اما منصفانه با کاپیتان توشیرو هیتسگایا جنگید و کنترل باورنکردنی خود را بر عنصر آب نشان داد. Resurrección او مسلماً یکی از قوی‌ترین توانایی‌های Bleach است. متأسفانه، هریبل ثابت کرد که با Yhwach و Wandenreich قابلیت مبارزه را ندارد.

Barragan Louisenbairn

قوی ترین اسپادا ها در انیمه بلیچ
Barragan Louisenbairn

در ادامه مقاله قوی ترین اسپادا ها در انیمه بلیچ ، برای سال‌های زیاد، باراگان لویزن‌بایرن، گریم ریپر، بر هوئکو موندو حکومت می‌کرد، تنها برای سوسوکه آیزن که ارتش او را از بین برد و او را از سلطنت خلع کرد. باراگان خشمگین با اکراه موافقت کرد که یک Arrancar شود و به آیزن خدمت کند و تمام مدت برای سقوط ارباب جدیدش برنامه ریزی کرد.

باراگان 6 فراکسیون داشت، اگرچه از نظر فنی به آنها نیازی نداشت تا برای او بجنگند. برعکس، باراگان به تنهایی قادر به جنگیدن با نیروهای ترکیبی سوئیفنگ، اومائدا و هاچیگن بود و قدرت ویرانگر خود را بیشتر به اثبات رساند. او ممکن است رتبه شماره 2 در میان اسپاداها باشد، اما مطمئناً قوی‌ترین اسپادا نیست.

Yammy Llargo

قوی ترین اسپادا ها در انیمه بلیچ
Yammy Llargo

یامی با رنج دیگران، چه دوست و چه دشمن، سرگرم می‌شود. این از طریق شادی او در خفه کردن یک ایچیگوی متحجر، تمایل وحشیانه او برای کشتن اوریهیمه، و روشی که لولی آیویرنه را از طریق دیوار در هم می‌کوبد، نشان داده می‌شود. با این حال، هنگامی که او zanpakuto خود را آزاد می‌کند، Yammy به یک غول واقعاً قوی تبدیل می‌شود که می‌تواند به راحتی دشمنان خود را در هم بکوبد.

اگرچه در ابتدا به عنوان دهمین اسپادا نشان داده شد، عدد 1 در خالکوبی او ناپدید می‌شود و عدد 0 باقی می‌ماند و او را به اسپادا صفر تبدیل می‌کند. یامی ادعا می‌کند که از برادرانش قوی‌تر است، اما بیاکویا و کنپاچی هنوز او را شکست دادند. حضور این شخصیت در فهرست قدرتمندترین اسپادا ها در انیمه بلیچ یک اولویت برای ما بود.

Coyote Starrk

قوی ترین اسپادا ها در انیمه بلیچ
Coyote Starrk

گنجاندن استارک در میان اسپاداها به دلیل گذشته تلخ او بود. او در اصل جنبه‌ای از واستو لرد مغلوب بود که از قدرت کافی برای کشتن هر کسی در اطراف خود برخوردار بود. تنهایی این هالو بی نام آنقدر قوی بود که جوهره معنوی خود را برای ایجاد دو فرد کاملاً جدید شکافت: کایوت استارک و لیلینت جینجرباک.

استارک در ادامه به عنوان قوی‌ترین اسپادا شناخته می‌شد، در حالی که همراهش نقش یک Fracción را بر عهده گرفت. استارک و لیلینت تلاش می‌کنند در کمان سقوط آرانکار با شونسوی کیوراکو مبارزه کنند، جایی که هر دو در پایان مبارزه کشته می‌شوند.

Ulqiorra Cifer

قوی ترین اسپادا ها در انیمه بلیچ
Ulqiorra Cifer

در انتهای مقاله قوی ترین اسپادا ها در انیمه بلیچ ، با وجود اینکه اولکیورا شماره 4 اسپاداها است، بسیاری از طرفداران استدلال می‌کنند که اولکیورا یکی از قوی ترین اسپادا ها در انیمه Bleach بود. در حالی که رستاخیز اولیه او بدون شک قدرتمند بود، او همچنین توانایی مخفی در اختیار داشت. اولکیورا می‌تواند برای بار دوم Resurrección خود را آزاد کند و شکلی ترسناک به نام Segunda Etapa را فاش کند.

قدرت آن به قدری عظیم بود که او حتی ساختمان غول پیکر لاس نوچ را نیز از بین برد. اولکیورا موفق شد ایچیگو را به این شکل بکشد، اگرچه قهرمان در نهایت به زندگی بازگشت و عملاً سگوندا اتاپای این اسپادا را بخار کرد. با نادیده گرفتن قدرت شونن ایچیگو، هیچ شکی در قدرت بی‌اندازه اولکیورا وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین معلم های انیمه ناروتو سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


2 thoughts on “قوی ترین اسپادا ها در انیمه بلیچ از نگاه سایت فیگار

  1. چرت ترین و بدترین و افتضاح ترین اسپادا همین گذینه دو این لیست هست که آیزن شماره یک وسه ش گذاشت هرلحظه با خودم میگفتم ولک قدرت اصلی ت رو کن دیگه وقتی هم مُرد تعجب کردم گفتم بزودی زنده میشه با قدرت خفنش اما اخر چیشد؟به طرز چرت و مسخره ای مُرد حریف حتی نیاز به بانکای نداشت وسه شکست دادن قویترین
    انیمه بلیچ انیمه خوبیه ولی فایت هاش متوسط هست و از نظرم عجیب مثلا ضعیف هاشون ابهت بیشتری دارن و خفن ترن(مثل کسی که با شینگامی رباتی جنگید اسمش فراموش کردم)
    ولی بلیچ هزار خون فایت هاش خداست اصلا درجه یک خشن بودنش نشون دادن خون گرافیک و فایت و …..
    خلاصه آیزن خیلی باهوشه ولی بعضی وقت ها تصمیم گیری هاش عجیب چرت میزنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *