بازگشت فیلم One Piece Film: Red به سینماهای ژاپن + تریلر جدید

به تازگی بازگشت فیلم One Piece Film: Red به سینماهای ژاپن تایید شد. در ادامه به جزئیات بازگشت فیلم وان پیس: قرمز به سینماهای ژاپن می‌پردازیم.

فیلم One Piece: Red قبل از اکران مجدد در سینما تریلر جدیدی دریافت کرده است. فیلم One Piece: Red که از پردرآمدترین فیلم ژاپن در سال 2022 است، در ماه اکتبر در نسخه واضح بلوری 4K که شامل سه قسمت اضافی ویژه بود، بازخواهد گشت.

بازگشت فیلم One Piece Film: Red به سینماهای ژاپن

این تریلر در یوتیوب منتشر شد و بیشتر به بررسی آشفتگی های عاطفی ای می پردازد که یوتا، شنکس و کلاه حصیری‌ها در Elegia با آن مواجه شدند. همچنین «نمایش‌های تشویقی» وجود خواهد داشت که در آن طرفداران می‌توانند همراه با موسیقی متن برنده جایزه ADO و همچنین فرصتی برای دریافت هدایا آواز بخوانند.

بازگشت فیلم One Piece Film: Red به سینماهای ژاپن
بازگشت فیلم One Piece Film: Red به سینماهای ژاپن

فیلم One Piece: Red در ژاپن 19.70 میلیارد ین (152 میلیون دلار) و در ایالات متحده حدود 12.75 میلیون دلار فروخت. این نه تنها بزرگترین بازگشت باکس آفیس ژاپن در سال 2022 بلکه کل فرنچایز One Piece را رقم زد. موفقیت فیلم: قرمز و اولین اسلم دانک باعث شد Toei به یک سال رکوردشکنی در گیشه برسد. فیلم The First Slam Dunk با فروش ۲۵۹ میلیون دلاری در آسیا، اکنون با نقدهای خوبی در ایالات متحده باز می شود و تماشاگران فیلم در آخر هفته افتتاحیه آن یک میلیون دلار به دست می آورند.

تریلر جدید بازگشت فیلم One Piece Film: Red

در ادامه می‌توانید تیزر جدید بازگشت فیلم One Piece Film: Red را ببینید:

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *