اولین قسمت سریال جدید پوکمون منتشر شد!

به تازگی اولین قسمت سریال جدید پوکمون منتشر شد. در ادامه این مطلب شروع سریال جدید پوکمون به جزئیات اولین قسمت سریال TCG پوکمون خواهیم پرداخت.

پوکمون اولین قسمت از سری انیمیشن چهار قسمتی جدید Pokemon: Path to the Peak را منتشر کرد. همانطور که در آخرین رویداد Pokémon Presents بحث شد، این مجموعه قلمرو رقابتی بازی با ورق تجاری پوکمون را به تصویر می کشد. داستان حول محور بازیکن نوپایی به نام آوا می چرخد که استعداد ذاتی خود را برای بازی کشف می کند.

اولین قسمت سریال جدید پوکمون

اولین قسمت در مسابقات جهانی پوکمون 2023 نمایش داده شد و اکنون در کانال رسمی یوتیوب پوکمون در دسترس است. همانطور که در شبکه خبری انیمه توضیح داده شد، دوبله انگلیسی توسط Bang Zoom Entertainment تولید می‌شود که همچنین روی سریال محبوب Pokémon Evolutions در سال 2021 کار کرده است.

اولین قسمت سریال جدید پوکمون
شروع سریال جدید پوکمون

اولین قسمت سریال TCG پوکمون

داستان Path to the Peak زمانی شروع می شود که آوا با پدر و مادرش به شهر جدیدی نقل مکان می کند. هنگام باز کردن بسته بندی، او عرشه قدیمی پوکمون مادرش را کشف می کند. بعد از یک دور اتفاقات فاجعه بار در روز باشگاه مدرسه اش، آوا توجه جاشوا، بازیکن باتجربه PTCG را به خود جلب می کند و از او دعوت می کند تا باشگاه پوکمون مدرسه را بررسی کند.

در حالی که آوا اولین مسابقه خود را از دست می دهد، پس از انتخاب اودیش از نوع چمن به عنوان شریک پوکمون، که در تخیل او زنده می شود، دیدگاه و رویکرد جدیدی ایجاد می کند. پس از اینکه آوا هر یک از اعضای باشگاه را شکست می دهد، سلستین، بازیکن ستاره مدرسه، به او طعنه می زند که چگونه هرگز نمی تواند در یک “رقابت واقعی” پیروز شود. آوا از این طریق در مورد مسابقات قهرمانی منطقه ای پوکمون TCG یاد می گیرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *