دلیل اصلی نداشتن نام شرورانه توگا در انیمه مدرسه قهرمانانه من چیست؟

به تازگی دلیل اصلی نداشتن نام شرورانه توگا در انیمه مدرسه قهرمانانه من فاش شد. در ادامه به دلیل اصلی نداشتن نام شرورانه توگا در My Hero Academia می‌پردازیم.

هیمیکو توگا یکی از غم انگیزترین تبهکاران در My Hero Academia است، اما او دلیلی باورنکردنی دارد که چرا هرگز نام شرور را انتخاب نکرده است و می خواهد خود را از هر کاربر دیگر Quirk جدا کند. اگرچه این به خودی خود توضیحی قانع کننده است، صحنه هایی از گذشته توگا معنا و تفاوت های ظریف بیشتری به استدلال او می بخشد و شخصیت پردازی جذاب او را بیشتر می کند.

دلیل اصلی نداشتن نام شرورانه توگا در انیمه مدرسه قهرمانانه من

در My Hero Academia چپتر شماره 393، در طی یک فلش بک که اعضای لیگ سابق شرورین سعی می کنند هیمیکو را متقاعد کنند که مانند بقیه نام شرور را به وجود بیاورد، او در نهایت می گوید که می خواهد به عنوان هیمیکو توگا زندگی کند.

دلیل اصلی نداشتن نام شرورانه توگا در انیمه مدرسه قهرمانانه من
دلیل اصلی نداشتن نام شرورانه توگا در My Hero Academia

دلیل اصلی نداشتن نام شرورانه توگا در My Hero Academia

استدلال او پس از آن مطرح می شود که تومورا شیگاراکی احتمالاً با افشای این تئوری در مورد اینکه چرا نام های قهرمان و شرور به وجود آمده است از موضع خود دفاع کرد. در آغاز جامعه کویرک، هیچ تمایزی بین قهرمانان و تبهکاران وجود نداشت، بنابراین همه شروع به استفاده از اسم رمز صرفاً برای شناسایی دشمنان خود کردند. توگا می گوید که آن قوانین تحمیلی را رد می کند و فقط می خواهد مانند خودش زندگی کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *