تاریخ پایان مانگا Teasing Master Takagi-San مشخص شد

به تازگی تاریخ پایان مانگا Teasing Master Takagi-San مشخص شد. در ادامه به جزئیات زمان پایان مانگا Teasing Master Takagi-San می‌پردازیم.

مانگای پرطرفدار Slice of-life rom-com Teasing Master Takagi-San قرار است پاییز امسال به پایان برسد. به گزارش شبکه خبری انیمه، شماره سپتامبر 2023 ماهنامه شونن یکشنبه اعلام کرد که مانگای سوئیچیرو یاماموتو Teasing Master Takagi-San در شماره نوامبر این نشریه که در 12 اکتبر منتشر می شود، به پایان می رسد.

تاریخ پایان مانگا Teasing Master Takagi-San

در حال حاضر، 19 جلد از این مانگا در تاریخ انتشار یافته است. ژاپن. ین پرس که نسخه انگلیسی این مجموعه را منتشر می کند، جلد هفدهم مانگا را در 18 آوریل 2023 منتشر کرد. جلد 18 قرار است در 23 ژانویه سال آینده اکران شود.

تاریخ پایان مانگا Teasing Master Takagi-San
زمان پایان مانگا Teasing Master Takagi-San

زمان پایان مانگا Teasing Master Takagi-San

مانگای محبوب یاماموتو در Gessan mini، یک کتابچه همراه برای مجله یکشنبه مونتلی شونن، در ژوئن 2013 راه اندازی شد. داستان حول محور تاکاگی نامدار می چرخد، که روزهایش را با طراحی شوخی برای بازی با همکلاسی خسته خود نیشیکاتا می گذراند. او که از شیطنت‌های او خسته شده است، در نهایت سعی می‌کند انتقام بگیرد، اما تاکاگی باهوش اما فریبنده او را مغلوب می‌کند.

اگرچه این دو دشمن روزهای خود را با عذاب یکدیگر می گذرانند، اما محبت عمیق تری بر رابطه آنها تأکید می کند. بیشتر شوخ طبعی سریال از واکنش های بیش از حد آشفته یا خجالت زده نیشیکاتا نسبت به مزخرفات تاکاگی سان گرفته شده است. یاماموتو همچنین یک مانگای اسپین آف با عنوان Ashita Wa Doyobi (فردا شنبه است) ساخت که ماجراهای کمدی سه دختر مدرسه ای معمولی را دنبال می کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *