بهترین قسمت های انیمه مدرسه قهرمانانه من از نگاه سایت فیگار

بهترین قسمت های انیمه مدرسه قهرمانانه من دلیل محبوبیت این انیمه می‌باشد. در ادامه به معرفی بهترین قسمت های انیمه My Hero Academia می‌پردازیم.

مبارزات بین قهرمانان و تبهکاران در آرک فعلی در My Hero Academia بسیار جذاب است و شوتو برادر شرور خود دابی را شکست داد. در همین حین، تسوکویومی و جیرو به هاکس و اندیور در مبارزه با قوی‌ترین شرور، همه برای یک، می‌پیوندند. در حالی که همه برای یک موفق شد گوش چپ جیرو را برش دهد، او توانست از کویرک خود برای ایجاد مزاحمت در کویرک شرور استفاده کند، و هاکس از این فرصت استفاده کرد تا ماسک AFO را بشکند و بخشی از صورت او را آشکار کند.

بهترین قسمت های انیمه مدرسه قهرمانانه من

بهترین قسمت انیمه مدرسه قهرمانانه من

شما می‌توانید فهرست بهترین قسمت های انیمه مدرسه قهرمانانه من را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین قسمت های انیمه مدرسه قهرمانانه من
بهترین قسمت های انیمه مدرسه قهرمانانه من

اگرچه My Hero Academia یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌های انیمه در سال‌های اخیر است، اما مطمئناً قسمت‌های خاصی از این انیمه در بین طرفداران محبوب‌تر از بقیه خواهند بود. برای همین ما در مقاله بهترین قسمت های انیمه My Hero Academia قصد داریم به معرفی تعدادی از محبوب ترین قسمت های انیمه My Hero Academia بپردازیم. پس در ادامه نوشتار همراه ما بمانید تا با بهترین قسمت انیمه مدرسه قهرمانانه من آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2023

بهترین انیمه های سال 2023

S4E12: Unforeseen Hope

بهترین قسمت های انیمه مدرسه قهرمانانه من
S4E12: Unforeseen Hope

در ابتدای مقاله بهترین قسمت های انیمه مدرسه قهرمانانه من ، در این قسمت، حمله Nighteye به Overhaul ادامه دارد، با هدف جلوگیری از تولید انبوه دارویی که باعث می‌شود کاربران Quirk دوباره به حالت Quirkless برگردند. در همین حال، Deku، Eraser و Nighteye با Overhaul مبارزه می کنند، پس از اینکه Eraser Mirio را شکست داد.

چیزی که این قسمت را در رتبه بالایی قرار می‌دهد صحنه‌های مبارزه است، زیرا درگیری توانایی‌های قدرتمند در این قسمت از انیمیشن خوبی برخوردار است. خطرات در این نبرد نیز زیاد می‌باشد، زیرا حتی قوی‌ترین قهرمانان نیز شکست می‌خورند و به شدت مجروح می‌شوند که آن را به ویژه برای بینندگان هیجان‌انگیز کرده است.

S3E23: Deku vs. Kacchan, Part 2

بهترین قسمت های انیمه مدرسه قهرمانانه من
S3E23: Deku vs. Kacchan, Part 2

دکو سعی می کند باکوگو را متقاعد کند که بدون دلیل از جنگیدن دست بردارد، اما غرور و اعتقادات باکوگو او را از انجام این کار منع می‌کند. دکو مجبور می‌شود با رقیب خود مبارزه کند، کسی که گناه All Might، بزرگترین قهرمان آن زمان را به دوش می‌کشد و قدرت خود را از دست می‌دهد.

دیدن دعوای این دو برای طرفداران بسیار احساسی بود، به خصوص که این دو محبوب‌ترین شخصیت‌های سریال هستند. این همچنین اولین باری بود که آنها در واقع یک رویارویی مناسب داشتند و این نشان دهنده شروع توسعه شخصیتی باکوگو است. این قسمت یکی از محبوب ترین قسمت های انیمه My Hero Academia است.

S3E4: My Hero

بهترین قسمت های انیمه مدرسه قهرمانانه من
S3E4: My Hero

دکو پس از اینکه با یکی از شرورها به نام ماسکولار روبرو می‌شود، کوتا را نجات می‌دهد، که همان شخصی است که والدین کوتا را کشته است. سپس دکو از ماسکولار می‌فهمد که در رادار تومورا شیگاراکی قرار دارد و هدف لیگ شروران ربودن باکوگو است.

نبرد در این قسمت بسیار شدید بود، به طوری که ماسکولار دکو را مجبور کرد تا تمام حملات خود را انجام دهد. در نهایت، دکو یک بار دیگر هر دو دست خود را می‌شکند، که نشان می‌دهد چقدر ریسک برای این نبرد بالا بوده است، و نشان می‌دهد که دکو چقدر شجاع می‌باشد.

S3E10: Symbol of Peace

بهترین قسمت های انیمه مدرسه قهرمانانه من
S3E10: Symbol of Peace

مبارزه با League of Villains در این قسمت ادامه دارد و همه برای یک بدون زحمت برخی از قدرتمندترین قهرمانان را شکست می‌دهد. قدرت عظیم AFO در این قسمت دکو و همکلاسی‌هایش را شگفت زده کرد. در همین حال، پس از مبارزه طولانی با همه برای یکی، All Might صدمه جدی در مبارزه می‌بیند.

این قسمت مخصوصاً برای بینندگان پراسترس بود زیرا شخصیت شرور به مراتب قدرتمندتر از ترکیب چند قهرمان است و قوی‌ترین قهرمان شروع به نشان دادن نشانه‌های ضعف می‌کند. این عناصر نشان می‌دهند که ریسک‌ها چقدر بالا هستند و به تعلیق می‌افزایند.

S4E11: Lemillion

بهترین قسمت های انیمه مدرسه قهرمانانه من
S4E11: Lemillion

همانطور که از عنوان پیداست، این قسمت بر روی یکی از حمله قهرمانان به رهبری نایت آی، لمیلیون متمرکز بود. قهرمان برای رسیدن به اورهال، چندین دشمن قوی را شکست می‌دهند. متأسفانه، او توسط اورهال شکست می‌خورد و توانایی خود را در نهایت توسط مواد مخدر شرور از دست می‌دهند.

پیچ و تاب غافلگیرکننده از دست دادن استعدادهای لمیلیون چیزی است که این قسمت را بسیار محبوب کرده است. بسیاری از طرفداران با از دست دادن قدرت میریو از نظر احساسی ویران شدند، زیرا او یکی از محبوب‌ترین قهرمانان و یک شخصیت مهم در آرک بود. با این حال، او قبل از شکست دادن دشمن، قدرت خود را از دست داد و نشان داد که نبردها چقدر می‌توانند خطرناک باشند.

S5E23: Tenko Shimura: Origin

بهترین قسمت های انیمه مدرسه قهرمانانه من
S5E23: Tenko Shimura: Origin

تنکو شیمورا، که با نام تومورا شیگاراکی، رهبر لیگ شروران نیز شناخته می‌شود، در این قسمت درباره گذشته خود توضیح داده است. در این قسمت مشخص شد که چه شرایطی باعث شده است که او به یک شرور تبدیل شود. او پس از گرفتن توانایی خود به طور تصادفی تمام خانواده خود را می‌کشد.

این قسمت برای طرفداران دلخراش بود زیرا نشان داد که حتی وحشتناک‌ترین افراد هم زمانی مهربان بودند. شیگارکی از کودکی دوست داشت قهرمان شود، اما پدرش او را منع کرد زیرا او از نسل یک قهرمان مرده بود. پس از انتشار این قسمت، بسیاری از طرفداران واقعا برای شخصیت شرور متاسف شدند.

S2E10: Shoto Todoroki: Origin

بهترین قسمت های انیمه مدرسه قهرمانانه من
S2E10: Shoto Todoroki: Origin

در طول مسابقه بین شوتو و دکو، شوتو گذشته خود را فاش کرد. این نشان دهنده سوء استفاده‌ها و آموزش‌های سختی است که شوتو از سوی پدرش، قهرمان شماره 2، دریافت کرد، زیرا پدرش می‌خواهد راهی برای پیشی گرفتن از All Might پیدا کند. حضور این قسمت در فهرست بهترین قسمت های انیمه مدرسه قهرمانانه من یک اولویت برای ما بود.

این یک قسمت به خصوص دلخراش بود، زیرا تماشاگران در نهایت متوجه شدند که چرا شوتو با وجود داشتن هر دو توانایی یخ و آتش از استفاده از قدرت آتش خودداری کرد. تویا تودوروکی، که بعدها تبدیل به شخصیت شرور دابی شد، در یک فلش بک در این قسمت ظاهر می‌شود که اکثر طرفداران آن را از دست دادند.

S4E13: Infinite 100%

بهترین قسمت های انیمه مدرسه قهرمانانه من
S4E13: Infinite 100%

دکو با کمک اری که دارای یک کویرک معکوس است، به مبارزه با اورهال ادامه می‌دهد. گذشته و طرح‌های اورهال سپس به تماشاگران نشان داده می‌شود. اری به دلیل استفاده بیش از حد از Quirk خود، بازوهای دکو را از شکستن نجات داد و دکو در نهایت اورهال را شکست داد.

در این قسمت به طرفداران نبرد حماسی بین قهرمان و شرور اصلی برای این آرک نشان داده می‌شود. انیمیشن این مبارزه بار دیگر فوق العاده است، مخصوصاً در درگیری بین این دو شخصیت محبوب. در گذشته اورهال، بینندگان دوباره به یاد می‌آورند که او چقدر خطرناک است و چگونه برای رسیدن به اهدافش در هیچ چیز متوقف نمی‌شود.

S4E25: His Start

بهترین قسمت های انیمه مدرسه قهرمانانه من
S4E25: His Start

این قسمت بر روی انجی تودوروکی، قهرمان برتر فعلی، که با نام Endeavor نیز شناخته می‌شود تمرکز دارد. هاکس و اندیور به مبارزه با هود، یک نوموی رده بالای ساخته شده توسط دکتر کیودای گاراکی، ادامه می‌دهند، جایی که به دلیل قدرتش برای شکست دادن آن مشکل دارند، اما اندیور موفق می‌شود آن را به پایان برساند.

طرفداران از دیدن تیم دو قهرمان برتر در برابر یک دشمن مهیب به وجد می‌آیند. این مبارزه دارای انیمیشن فوق‌العاده‌ای است، به خصوص زمانی که اندیور از حرکت نهایی خود “PLUS ULTRA Prominence Burn” استفاده می‌کند که Nomu را می‌سوزاند. این قسمت یکی از بهترین قسمت های انیمه مدرسه قهرمانانه من است.

S3E11: One For All

بهترین قسمت های انیمه مدرسه قهرمانانه من
S3E11: One For All

در انتهای مقاله بهترین قسمت های انیمه مدرسه قهرمانانه من ، در این قسمت ما شاهد مبارزه All Might با All For One بودیم که یکی از بهترین مبارزه انیمه است. صحنه‌های مبارزه در این قسمت یک بار دیگر به لطف انیمیشن فوق العاده بود. با این حال، تاثیر احساسی این قسمت قابل توجه است، زیرا مربی دکو که زمانی قوی‌ترین قهرمان بود، دیگر نمی‌تواند از توانایی‌های خود استفاده کند و بینندگان بدون شک تماشای دوباره مبارزه All Might را از دست خواهند داد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین قسمت های انیمه مدرسه قهرمانانه من سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “بهترین قسمت های انیمه مدرسه قهرمانانه من از نگاه سایت فیگار

  1. با تشکر از این مطلب ولی به نظرم قشنگترین قسمت این انیمه همون قسمته اول از فصل اوله .. اون لحظاتی که شخصیت اصلی حس می‌کنه هیچ وقت قرار نیست به رویاهایی که داره برسه .. میشه گفت تنها بخشی از این انیمه که در دنیای واقعی بی نهایت وجود داشته و داره .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *