تاریخ انتشار فیلم My Hero Academia: Two Heroes فاش شد

به تازگی تاریخ انتشار فیلم My Hero Academia: Two Heroes فاش شد. در ادامه به جزئیات تاریخ انتشار این فیلم جدید می‌پردازیم.

در اعلامیه ای از کرانچی رول، انیمه My Hero Academia: Two Heroes که در ابتدا در سال 2018 به نمایش درآمده بود، به زودی برای پخش در کرانچی رول در دسترس خواهد بود. پخش رسمی آن از 17 آگوست ساعت 5 بعد از ظهر آغاز می شود. این ویژگی نشان دهنده بازگشت کنجی ناکازاکی با همراهی یوسوکه کورودا به عنوان فیلمنامه نویس و یوشیهیکو اوماکوشی است که شخصیت را در استودیو BONES طراحی می کند.

تاریخ انتشار فیلم My Hero Academia: Two Heroes

My Hero Academia: Two Heroes، یک انیمیشن ابرقهرمانی ژاپنی محصول 2018، شخصیت‌های دوست‌داشتنی مجموعه مانگای My Hero Academia نوشته کوهی هوریکوشی را به تصویر می‌کشد. تلاش مشترک Bones در تولید و استودیو توهو در توزیع، یکی از ویژگی‌های یزرگ این فیلم است.

گروه صداپیشگانی شامل دایکی یاماشیتا، کنتا میاکه، میرای شیدا، کاتسوهیسا ناماسه، نوبوهیکو اوکاموتو، آیانه ساکورا، کایتو ایشیکاوا، یوکی کاجی، مارینا اینو، توشیکی ماسودا، ریو هیروهاشی، تاسوکو هاتاناکا و ریویاما می‌شود.

تاریخ انتشار فیلم My Hero Academia: Two Heroes
تاریخ انتشار انیمه My Hero Academia: Two Heroes

تاریخ انتشار انیمه My Hero Academia: Two Heroes

این فیلم برای اولین بار در 25 سپتامبر 2018 در بازارهای آمریکای شمالی اکران شد و با 2.6 میلیون دلار به سومین فیلم پرفروش Funimation پس از اسم تو تبدیل شد. این فیلم با 5.8 میلیون دلار به اکران سینمایی خود پایان داد و دهمین فیلم انیمیشن پرفروش آن زمان در ایالات متحده و کانادا شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *