ویدیو : شغل جدید مریم معصومی پس از خداحافظی از بازیگری

به تازگی ویدیویی از شغل جدید مریم معصومی پس از خداحافظی از بازیگری در رسانه های مجازی پخش شده که بازخورد بسیاری را از سوی کابران داشته است.

جدیدا ویدیویی جدید از شغل جالب مریم معصومی بعد از بازیگری در رسانه های مجازی منتشر شده است. گویا او به رشته ورزشی بدن سازی روی آورده است.

بیشتر بخوانید:

فیلم لو رفته از مریم معصومی در حال تمرین در باشگاه

شغل جدید مریم معصومی پس از خداحافظی از بازیگری

شغل جدید مریم معصومی پس از بازیگری

مریم معصومی، بازیگر سریال‌های “سه دونگ سه دونگ” و “فاصله ها”، پس از خداحافظی از دنیای بازیگری، به عنوان مربی رسمی فدراسیون بدنسازی کشور فعالیت می‌کند. او تصمیم گرفته تجربیات و علاقه‌ی خود را در زمینه بدنسازی به ارمغان بیاورد و به عنوان مربی برای ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش بدنسازی فعالیت کند. این تغییر حرفه‌ای مریم معصومی نشان می‌دهد که به دنبال تحقق هدف‌های جدید و رشد در زمینه دیگری است.

مریم معصومی درباره برنامه‌های تمرینی، توصیه‌های تغذیه، تجربیات شخصی در حوزه ورزش و بدنسازی و همچنین لحظاتی از زندگی شخصی خود، از جمله پشت صحنه‌های تمرینات و رویدادهای ورزشی، محتواهایی را در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارد. این فعالیت‌ها نشان می‌دهد که مریم معصومی به ارتباط با طرفداران و دوستداران خود علاقه زیادی دارد و از طریق فضای مجازی تعامل بیشتری با آن‌ها برقرار می‌کند.

شغل جدید مریم معصومی پس از خداحافظی از بازیگری
کار جدید مریم معصومی پس از کناره گیری از بازیگری

شغل جالب مریم معصومی بعد از بازیگری

در ادامه می‌توانید کار جدید مریم معصومی پس از کناره گیری از بازیگری را ببینید:

مریم معصومی، بازیگری سابق ایرانی می‌باشد که در تاریخ 24 اسفند 1365 در اصفهان به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی است. مریم معصومی دارای دو خواهر و دو برادر است و پدرش بازنشسته و مادرش خانه‌دار می‌باشد. او با برادر بزرگتر خود بسیار صمیمی است و او را در کارهایش تشویق می‌کند. مریم معصومی در اینترنت شایعاتی درباره ازدواج خود راه انداخت که تاکنون اطلاعات رسمی در این زمینه اعلام نشده است.

شغل جدید مریم معصومی پس از بازیگری

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص شغل جدید مریم معصومی پس از خداحافظی از بازیگری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *