مرگبارترین حمله‌ها به شخصیت های تایتان

در بعضی از انیمه‌ها در کنار سکانس‌های دلنشین، اتفاقات مرگباری رخ می‌دهد. پس در کنار ما باشید تا با مرگبارترین حمله‌ها به شخصیت های تایتان آشنا شوید.

دنیای یکی از بهترین انیمه های جهان یعنی (Attack on Titan) یک دنیای وحشیانه و مرگبار است و کشتن تایتان‌ها راحت نیست، اما شخصیت‌ها‌ی این انیمه مطمئناً کار را آسان‌‌تر می‌کنند.

کشتن تایتان‌ها همان چیزی است که Attack on Titan و شخصیت‌های مرگبار این انیمه بر آن تمرکز دارند. این سریال تمام تلاش خود را کرده است تا نشان دهد که تایتان‌ها چقدر قدرتمند هستند. با این حال، با قوی‌تر شدن تایتان‌ها، توانایی آن‌ها برای مبارزه نیز افزایش یافته است. گفته می‌شود، ده تا از قوی‌ترین جنگجویان انیمه‌ای در این سریال کشته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: تاریک ترین لحظات انیمه حمله به تایتان (Attack on Titan)

مرگبارترین حمله‌ها به شخصیت های تایتان

شما می‌توانید فهرست پر تلفات ترین حمله ها به شخصیت های تایتان را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

مرگبارترین حمله‌ها به شخصیت های تایتان
کشنده ترین حمله ها به شخصیت های تایتان

شخصیت‌ها‌ی این انیمه بر اساس تعداد تایتان‌هایی که در آن کشته‌اند، انتخاب می‌شوند. از آنجایی که شمردن تعداد دقیق تایتان‌ها زمانی که انبوهی از آن‌ها معمولاً در حال جنگ هستند، دشوار است، این اعداد هنوز تخمینی هستند. با این وجود، این تخمین‌ها به عنوان شاخصی برای بیان مسئولیت بیشترین جنایت جمعی مرتبط با تایتان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Armin Arlert – 2 Titans

مرگبارترین حمله‌ها به شخصیت های تایتان
حمله های کشنده به شخصیت های تایتان

آرمین در بیشتر سریال‌ها به صلح‌طلب بودن شهرت داشت. در حالی که او پس از به دست آوردن تایتان عظیم‌الجثه تلفات انسانی بی‌شماری را به بار آورده، اما این‌ اواخر حتی یک تایتان‌ هم نکشته است.

در یک اتفاق غم انگیز، اولین تایتان کشته شده توسط آرمین منجر به یکی از دلخراش‌ترین مرگ‌ها در حمله به تایتان زیر نظر فرمانده پیکسیس شد. آرمین در نهایت هم فرمانده و هم یکی از نیروهایی را که توسط (Zeke) به تایتان تبدیل شده بودند را در فصل 4، قسمت 22 کشت و تعداد کل کشته‌های تایتان توسط او را به عدد دو رساند.

Keith Shadis – 2 Titans

مرگبارترین حمله‌ها به شخصیت های تایتان
حمله های مرگبار به شخصیت های تایتان

کیت شادیس، فرمانده سابق و فرمانده سرسخت سپاه کادت، تاکنون دو قتل تایتان در این سریال داشته است. اگرچه او بیشتر وقت خود را در این مجموعه صرف آموزش دانشجویان جدید کرده است، فرمانده شجاعت تزلزل ناپذیر خود را در نبرد‌ها نشان داد.

زمانی که در عرض چند ثانیه دو تایتان را به قتل رساند تا دانشجویان خود را در فصل 3، قسمت 28 نجات دهد. بخاطر اینکه شادیس مسئولیت تقویت نیروهای جدید را بر عهده گرفت، نشان می‌دهد که او بسیار با تجربه است و احتمالاً در دوران جوانی خود تایتان‌های بیشتری را از بین برده است.

Nanaba – 3 Titans

مرگبارترین حمله‌ها به شخصیت های تایتان

(Nanaba) یکی از نیروهای (Survey) تیم مایک بود. او در میان تنها سربازانی بود که در زمان حضور در اوتگارد مظنون نبود و وظیفه مبارزه با گروه ترکان مهاجم را بر عهده داشت. او توانست تایتان‌های متعددی را همراه با هم تیمی‌هایش در اوتگارد قبل از اینکه او و بقیه توسط گروه ترکان غرق شوند، از بین ببرد. نانابا در مجموع سه تایتان را کشته است.

Jean Kirstein – 3 Titans

اگرچه ژان تنها سه قتل تایید شده دارد، اما او به راحتی یکی از ماهرترین افراد در استفاده از تجهیزات (ODM) و همچنین سلاح گرم و (Thunder Spears) است. در واقع، تاثیرگذارترین کشتار ژان شامل (Thunder Spears) است و بیشتر در فصل 4 و پس از هرج و مرج (Rumbling) رخ می‌دهد.

با توجه به مهارت او و این واقعیت که او تقریباً در هر عملیات بزرگی در این مجموعه حضور داشته است، می‌توان حدس زد که او احتمالاً تعداد زیادی از تایتان‌ها را کشته است.

بیشتر بخوانید: مشهور ترین تکنولوژی ها در انیمه 

Ymir – 4 Titans

مرگبارترین حمله‌ها به شخصیت های تایتان

(Ymir) چهار بار به صورت وحشتناکی قتل کرده است. یکی از این قتل‌ها در اتاق تاریک محل اسیرگیری اوتگارد انجام گردیده. در آنجا، (Ymir)، برای محافظت از هیستوریا در برابر حملات تایتان‌ها قرار گرفته و با کمک شکارچیان، (Jaw Titan) را برای حمله به تایتان‌های آورد. (Ymir) گردن چندین تایتان را با کمک دوستانش در این نبرد برید.

Mike Zacharias – 5 Titans

مرگبارترین حمله‌ها به شخصیت های تایتان

مایک زاخاریاس که بیشتر به خاطر حس بویایی قوی و ایمان مداومش به انسانیت شناخته شده است، یکی از مرگبارترین حمله‌ها به شخصیت های تایتان را با پنج قتل به خود اختصاص داده است. مایک به دلیل توانایی در بوییدن تایتان‌های نزدیک به خود، به یکی از با ارزش‌ترین سربازان تبدیل شده است.

او همچنین بعد از لوی دومین سرباز قوی بشریت در نظر گرفته می‌شد. مایک، چهار تایتان را قبل از اینکه با مرگ وحشتناک خود روبرو شود، به قتل رساند.

Eren Jaeger – 10 Titans

مرگبارترین حمله‌ها به شخصیت های تایتان

اگرچه ارن به راحتی بیشترین قتل عام و ویرانی را در این سریال ایجاد کرده، اما ارن تاکنون تنها ده تایتان را کشته است. در واقع، ارن اولین قتل خود را در قالب انسان در فصل 2، قسمت 5، هنگام نجات (Historia، Ymir، Reiner) و دیگران از گروه تایتان‌ها در (Utgard) انجام داده است.

این عدد شامل زمانی است که ارن برای اولین بار از قدرت خود برای کشتن تایتان‌ها در فصل 2، قسمت 12 استفاده کرد. علیرغم اشتیاق اولیه‌اش برای کشتن همه تایتان‌ها، به نظر می‌رسد که ارن اصلاً در از بین بردن تایتان‌ها خوب نبود.

Hange Zoë – 15 Titans

مرگبارترین حمله‌ها به شخصیت های تایتان

هنگ کنجکاوی شدیدی در مورد تایتان‌ها دارد. این شخص در بسیاری از سریال‌ها تنها تعداد کمی از تایتان‌ها را به قتل می‌رساند، اما در فصل چهارم، قسمت سوم، به دلیل خشم و کنجکاوی‌اش نسبت به این موجودات بیگانه، تعداد بسیار زیادی از تایتان‌ها را در چند ثانیه به قتل می‌رساند. تعداد قتل‌های او در این حادثه به پانزده نفر می‌رسد.

Mikasa Ackerman – 21 Titans

مرگبارترین حمله‌ها به شخصیت های تایتان

میکاسا آکرمن با تقریباً بیست و یک قتل، یکی از مرگبارترین حمله‌ها به شخصیت های تایتان را برجای گذاشته است. میکاسا استعداد فوق‌العاده بالایی برای مبارزه با تایتان‌ها همراه با چابکی چشمگیر خود دارد که باعث شد او در چند قسمت اول تعداد زیادی تایتان را به راحتی بکشد. میکاسا واقعاً کار را آسان می‌کند و تعداد قتل‌های او مطمئناً بسیار بیشتر است.

Levi Ackerman – 22 Titans

مرگبارترین حمله‌ها به شخصیت های تایتان

کاپیتان لوی به راحتی بیشترین تایتان‌ها را در حمله به تایتان با بیست و دو قتل خیره کننده ، بدون احتساب تعداد بی‌شماری از آن‌ها انجام داده است. گفته می‌شود، تعداد قتل‌های واقعی او صدها نفر است و قطعاً این یکی از مرگبارترین حمله‌ها به شخصیت های تایتان است. با نزدیک شدن به پایان انیمه (Attack on Titan)، می‌توان انتظار داشت که تعداد تایتان‌های کشته شده سر به فلک بکشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مرگبارترین حمله‌ها به شخصیت های تایتان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *