محبوب ترین بازیگران ترکیه در سال 2022 از نظر سایت IMDb

فهرست محبوب ترین بازیگران ترکیه 2022 از نظر سایت IMDb منتشر شده است. می‌توانید این نوشتار با بازیگران محبوب ترکیه در سال 2022 آشنا شوید.

محبوب ترین بازیگران ترکیه 2022

فیلم و سریال‌های ترکیه محبوبیت بالایی در دهه اخیر داشته‌اند. پیرو این اتفاق، بازیگران زن و مرد این کشور نیز در بین مخاطبان ایران و جهان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. سایت IMDb به تازگی فهرست محبوب‌ترین بازیگران این کشور در سال 2022 میلادی را منتشر کرد.

بازیگران محبوب ترکیه imdb 2022

بیشتر بخوانید:

بهترین زوج های سریال های ترکی

خوش تیپ ترین بازیگران مرد ترکی

زیباترین بازیگران زن ترکی

Can Yaman (جان یامان)

محبوب ترین بازیگران ترکیه 2022
محبوب ترین بازیگران ترکیه 2022

جان یامان (به ترکی استانبولی: Can Yaman) زاده ۸ نوامبر ۱۹۸۹ در استانبول، بازیگر، مدل و وکیل اهل کشور ترکیه است. او در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین مدل مرد و بازیگر ترکیه انتخاب شد.

پس از مهاجرت او به ایتالیا در سال ۲۰۲۱ تأیید شد او با مجری ایتالیایی دیلتا لئوتا قرار می‌گذارد سپس بعد چند وقت تأیید شد جان یامان بازیگر از دیلتا لئوتا خواستگاری کرده ولی این دو مدتی بعد جدا شدند.

جان یامان کار خود را در امور دل در سال ۲۰۱۴ آغاز کرد. در سال ۲۰۱۵ در فیلمعشق در سال ۲۰۱۶ در کدوممون عاشق نشدیم؟ بازی کرد. پیشرفت حرفه ای او در سال ۲۰۱۷ با سریال ماه کامل به دست آمد. با بازی در سریال پرنده سحرخیز نیز محبوبیت کسب کرد.

Hande Erçel (هانده ارچل)

محبوب ترین بازیگران ترکیه 2022
محبوب ترین بازیگران ترکیه 2022

عکس‌، فیلم و اخبار جذاب و جدید از هانده ارچل و کرم بورسین

تصاویر عاشقانه از هانده ارچل و دوست پسرش

هانده ارچل (به ترکی استانبولی: Hande Erçel؛ زادهٔ ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳) بازیگر و مدل اهل ترکیه است. او بیشتر به دلیل بازی در مجموعه تلویزیونی عشق حرف حالیش نمیشه و تو درم را بزن شناخته می‌شود. او از سال ۲۰۲۲، با بیش از ۲۸ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام، بیشترین تعداد دنبال‌کننده را در بین بازیگران ترک دارد.

در سال ۲۰۱۵ با بازی در سریال دختران آفتاب به شهرت رسید. از نقش‌های مهم او می‌توان به بازی در نقش سلین در سریال دختران آفتاب در مقابل تولگا ساریتاش، نقش حیات در سریال عشق حرف حالیش نمیشه در مقابل بوراک دنیز، نقش هازال در سریال مروارید سیاه در مقابل تولگاهان ساییشمان، نقش مژده در سریال حلقه در مقابل سرکان چای اوغلو، نقش عزیزه در سریال عزیزه در مقابل بورا گولسوی و نقش ادا در سریال تو درم را بزن در مقابل کرم بورسین نام برد.

Kerem Bürsin (کرم بورسین)

محبوب ترین بازیگران ترکیه 2022
محبوب ترین بازیگران ترکیه 2022

گیف های جدید از هانده ارچل و کرم بورسین

افشاگری: بالاخره هانده ارچل درباره رابطه اش با کرم بورسین صحبت کرد!

کرم بورسین (ترکی استانبولی: Kerem Bürsin‎؛ زادهٔ ۴ ژوئن ۱۹۸۷) بازیگر اهل ترکیه است. بورسین قبلاً در سال ۲۰۱۰ در فیلم‌های تلویزیونی آمریکایی از جمله Sharktopus بازی کرده بود. در ۹ سپتامبر ۲۰۱۳، او در تبلیغاتی برای پیام رسان اجتماعی لاین حاضر شد.

کرم با بازی در نقش «کرم سایر» در سریال در انتظار آفتاب از کانال D ، شناخته شد. وی هر دو سینمای هالیوود و ترکیه را دنبال می‌کند و ترجیح می‌دهد از هر دو زبان انگلیسی و ترکی در هنگام بازی در فیلم‌هایش استفاده کند. بورسین برنده جایزه بهترین بازیگر بین‌المللی سئول شده‌است.

از آخرین سریال هایی که بازی کرده میتوان به نقش اصلی سریال تو درم را بزن به نام «سرکان بولات» در کنار هانده ارچل اشاره کرد. این سریال توسط MF Yapım، به کارگردانی یوسف پیرهسان، اندر مهلار و آلتان دونمز تهیه شده‌است و فیلمنامه آن را عایشه آنر کوتلو نوشته‌است. این سریال اولین بار در شبکه فاکس (ترکیه) در ۸ ژوئیه ۲۰۲۰ با دریافت نقدهای مثبت صاحب نظران و همچنین رتبهٔ بالا به نمایش درآمد.

Demet Özdemir (دمت اوزدمیر)

محبوب ترین بازیگران ترکیه 2022
محبوب ترین بازیگران ترکیه 2022

ویدیوی رقص دمت اوزدمیر و تمامی فیلم‌ها و تصاویر لو‌رفته از عروسی او

سریال جدید دمت اوزدمیر در نقش یک زن ایرانی (Demet Özdemir)

دمت اوزدمیر (به ترکی استانبولی:Demet ozdemir؛ زادۀ ۲۶ فوریه ۱۹۹۲) بازیگر و رقصنده و مدل کشور ترکیه می‌باشد. او در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین مدل زن و بازیگر ترکیه انتخاب شد. خانواده او از مهاجران بلغارستانی ساکن ترکیه می‌باشند. وی یک برادر به نام ولکان و یک خواهر به نام دریا دارد و پدر و مادر او در کودکی از هم جدا شده‌اند.

مت اوزدمیر در سال ۲۰۱۳ در نقش آیلین در سریال تلویزیونی “یه راز بهت می گم” (Sana Bir Sir Verecegim) برای اولین بار برای یک مجموعه تلویزیونی جلو دوربین رفت و یک سال بعد در بیوگرافی دمت اوزدمیر می خوانیم که او توانست در نقش آلیا در سریال شناخته شده “سعید و شورا” (Kurt Seyit ve Sura) ظاهر شود. در این مجموعه که از شبکه استار تی وی ترکیه پخش می شد دمت با چهره های معروف ترک نظیر کیوانچ تاتلیتوغ، فرح زینب عبدلله و فحریه اوجن و بسیاری دیگر همبازی بود.

در سال ۲۰۱۵ فرصت حضور در یکی از معروف ترین سریال هایش به نام “بوی توت فرنگی” (Çilek Kokusu) را پیدا کرد و به گزارش پرشین وی نقش آسلی را در مقابل بازیگر معروف یوسف چیم ایفا کرد که نقش بوراک را به عهده داشت. در همین سال در فیلم سینمایی “روی حرفت بمان” (Tut Sözünü) ظاهر شد. دمت اوزدمیر در سریال “بین من و دنیا” که در شهریور پخش شد نقش ایفا کرده بود.

Kıvanç Tatlıtuğ (کیوانچ تاتلی توع)

محبوب ترین بازیگران ترکیه 2022
محبوب ترین بازیگران ترکیه 2022

کیوانچ تاتلیتوغ (به ترکی استانبولی: Kıvanç Tatlıtuğ) (زاده ۲۷اکتبر ۱۹۸۳) یک هنرپیشه و مدل اهل ترکیه است. کیوانچ در زبان ترکی به معنی افتخار، غرور است و تاتلیتوغ از دو بخش «تاتلی» به معنی شیرین و «توغ» (نوعی نشان قدیمی ملی) تشکیل شده‌است.

معروفیت کیوانچ تاتلیتوغ بیشتر به خاطر بازی در سریال‌های عشق ممنوع و کوزی گونی است. کیوانچ همزمان با بازی در سریال کوزی گونی به ایفای نقش در یک فیلم سینمایی با نام رویای پروانه پرداخت که در آنجا نقش یکی از دو شاعر داستان را بازی می‌کرد و به خاطر همین نقش مجبور به کم کردن وزن خود شد.

دومین همکاری او با برن سات در سال ۲۰۱۰ و دوبله انیمیشن داستان اسباب‌بازی ۳ بود که کیوانچ دوبلور نقش کِن و برن سات دوبلور باربی بود. آخرین کار او سریالی با نام سعید و شورا (سعید گرگ و شورا) است. این سریال در سه کشور روسیه، اوکراین و ترکیه فیلمبرداری شد.

در این سریال او نقش یک سرباز ترک را که به کشور روسیه خدمت می‌کند بازی کرده و برخلاف خواسته و وصیت پدرش که خواستار ازدواج وی با دختری ترک از سرزمین خودشان است عاشق دختری روسی به نام شورا می‌شود و مشکلاتی را بین او، پدر و خانواده اش ایجاد می‌کند.

پس از به اتمام رسیدن فصل اول سریال (سعید گرگ و شورا) شایعه‌ای صورت گرفت که او با بازیگر نقش شورا فرح زینب عبدالله مشاجره داشته و بازیگر نقش شورا در فصل دوم عوض می‌شود این شایعات باعث ناراحتی کیوانچ شد و اعلام کرد:

پس از این دیگر به شایعات اهمیت نمیدم و برای اینکه از شایعات دور باشم تا مدت یک سال هیچ کاری انجام نمیدم.

آخرین سریالی که در تلویزیون ترکیه با بازی کیوانچ نمایش داده شد، سریال “تصادف” با بازی الچین سانگو، آلپرن دویماز و ملیسا آصلی پاموک و کارگردانی اولوچ بایراکتار بود.

Tuba Büyüküstün (طوبی بویوک‌اوستون)

محبوب ترین بازیگران ترکیه 2022
بازیگران محبوب ترکیه imdb

خدیجه طوبی بویوک ‌اوستون (به ترکی استانبولی: Hatice Tuba Büyüküstün) (زادهٔ ۵ ژوئیه ۱۹۸۵، استانبول) بازیگر اهل ترکیه‌ است. وی از بازیگران مشهور و مطرح ترکیه در سطح بین المللی است و اولین بازیگر ترک نامزد جایزه امی آمریکا است.

او بازیگری را با هنرمندی در ۴ قسمت آخر سریال دفتر سلطان آغاز کرد که توسط آیدین بولوت کارگردانی شد و در سال ۲۰۰۳ از کانال د پخش شد. در سال ۲۰۰۴، او با احیای کاراکتر ظریفه در مجموعه تلویزیونی گل سرخ روی حلقه من ، به کارگردانی چاعان ایرماک که در کانال د منتشر شد، برای خود نام و شهرتی به وجود آورد و در ترکیه شناخته شد.

وی در ۲۸ ژوئیه ۲۰۱۱ با بازیگر اونور سایلاک در پاریس، فرانسه ازدواج کرد.[۹] حاصل این ازدواج دوقلوهای دختر با نام های توپراک و مایا است. این ازدواج در ۵ ژوئن ۲۰۱۷ پایان یافت. در سال ۲۰۱۶، بویوک‌اوستون که با کارگردان معروف فرزان ازپتک در استانبول سرخ با بازیگران مهمی مانند خالد ارگنچ، مهمت گونسور، نجات ایشلر بازی می‌کرد، نقش اصلی را با کیوانچ تاتلیتوغ در سریال‌های شجاع و زیبا تقسیم کرد که از ماه نوامبر آغاز شد و از استار تی‌وی پخش شد.

آخرین سریالی که طوبی در آن حضور داشت، سریال درختان زیتون محصول پلتفرم نتفلیکس بود. فصل دوم این سریال هنوز نمایش داده نشده است. در این سریال طوبی با مورات بوز، رضا کوجواوغلی و بونجوک ییلماز همبازی بود.

Pınar Deniz (پینار دنیز)

محبوب ترین بازیگران ترکیه 2022
محبوب ترین بازیگران ترکیه 2022

دانلود سریال قضاوت با دوبله فارسی

پینار دنیز (به ترکی استانبولی: Pınar Deniz) (زاده ۴ نوامبر ۱۹۹۳؛ آدانا), بازیگر اهل ترکیه است. دنیز در ۴ نوامبر ۱۹۹۳ در آدانا متولد شد. وی در آدانا در خانواده‌ای ماردین نشین و عرب متولد شد و از دو سالگی در تارابیا استانبول بزرگ شد. او فارغ‌التحصیل از دانشگاه استانبول، گروه روابط عمومی و تبلیغات است.

او اولین تجربه بازیگری خود را با بازی در نقش آوریم در مجموعه تلویزیونی سیل باشتان داشت که در سال ۲۰۱۴ اکران شد. او در موزیک ویدئو آهنگ یانی خواننده مورات دالکیلیچ بازی کرد. پینار در سریال تلویزیونی وطنم تویی، که بین سالهای ۲۰۱۶–۲۰۱۸ پخش شد، شخصیت ییلدیز را و در سریال تلویزیونی «یک باد دیوانه» که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، شخصیت گوکچه را بازی کرد.

در سریال عشق ۱۰۱ که در نتفلیکس منتشر شده بود، نقش بورجو برعهده پینار بود. پینار درسال ۲۰۲۱ با حضور در سریال پرطرفدار قضاوت به تلویزیون بازگشت که نقش جیلین ارگوان کایا وکیلی لجباز و موفق را دارد، این‌سریال در فصل ۱ با ۳۴ قسمت و فصل ۲ آن که از ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۲ درحال پخش است یکی از پربیننده ترین سریال های ترکیه شده است.

Ayça Ayşin Turan (آیچا آشین توران)

محبوب ترین بازیگران ترکیه 2022
محبوب ترین بازیگران ترکیه 2022

دانلود اجرای آیچا آیشنین توران و مورات بوز در برنامه سال نو اوسس ترکیه 2023

آیچا آیشین توران، بازیگر زن اهل ترکیه است که در سینوپ ترکیه متولد شده است. او در سریال مریم همراه با بازیگر معروف و خوش چهره ترکیه فورکان آندیچ پارتنر شد و به کمک فورکان به معروفیت زیادی در ترکیه رسید.

آیشین توران دارای خانواده‌ای پر جمعیت است. او ۵ برادر و یک خواهر بزرگتر از خود دارد، در واقع آخرین بچه در خانواده است. پدر آیچا معلم و اهل کاستامون و مادرش اهل سینوپ است. خانواده مادری او اصالتا اهل تونس هستند.

داستان جزیره، زمهری، دردسرساز و محافظ از جمله سریال‌هایی هستند که این بازیگر در آن‌ها حضور داشته است. آیچا از کودکی علاقه زیادی به موسیقی و تئاتر داشته و از سن ۷ سالگی ویولن می‌نواخته و همینطور در کلاس‌های تئاتر غضنفر اوزجان و گونول اولکو شرکت می‌کرده و زیر نظر فرید سولچوک هم آموزش دیده است. آیچا همچنین در کنسرواتوار شهرداری سینوپ نیز آموزش تئاتر دیده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار محبوب ترین بازیگران ترکیه 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *