نامزدهای جایزه بهترین سریال اینترنتی ترکی در جوایز پروانه طلایی ترکیه 2023

فهرست نامزدهای جایزه بهترین سریال اینترنتی ترکی پروانه طلایی ترکیه مشخص شد. از نظر شما کدام سریال لایق جایزه بهترین سریال اینترنتی ترکی 2023 است؟

جشنواره پروانه طلایی ترکیه از مهم‌ترین جشنواره‌ها در این کشور است. هر سال با برگزاری این جشنواره، جوایز متعددی به شرکت‌کنندگان تقدیم می‌شود. موسیقی، هنر، سینما و تلویزیون از بخش‌های مختلف این جشنواره هستند.

بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر زن کمدی، بهترین بازیگر مرد کمدی، بهترین زوج تلویزیونی، بهترین زوج سریال‌های رمانتیک کمدی، بهترین کارگردان، بهترین نویسنده، بهترین موزیک سال، بهترین بازیگر کودک، بهترین ویدیو کلیپ، بهترین اینفلوئنسر، تاثیرگذارترین بازیگر، بهترین بازیگر نوظهور و … از جمله جوایز این جشنواره است.

بیشتر بخوانید:

نامزدهای جایزه بهترین سریال ترکی در جوایز پروانه طلایی ترکیه 2023

نامزدهای جایزه بهترین سریال اینترنتی ترکی پروانه طلایی ترکیه

نامزدهای جایزه بهترین سریال اینترنتی ترکی پروانه طلایی ترکیه
نامزدهای جایزه بهترین سریال اینترنتی ترکی پروانه طلایی ترکیه

AKTRİS – DİSNEY PLUS

سریال “بازیگر” با بازی پینار دنیز و اوراز کایگیلار اوغلو، یک درام جنایی پلیسی ترکی است که از پلتفرم دیزنی پلاس به نمایش درآمد. پینار در نقش یک بازیگر است که هر شب یک نفر را به قتل می‌رساند.

BEHZAT Ç ÇEKİÇ VE GÜL – BLUTV

چکش و گل سرخ یک روایت از بهزاد چ. یک سریال اینترنتی پلیسی، درام، ماجراجویی، کمدی، هیجان انگیز و اکشن ساخت ترکیه است. اردال بشیکچی اوغلو، اینانچ کونوکچو و برکان شال، بازیگران اصلی این سریال هستند.

BEN GRİ – DİSNEY PLUS

تیموچین اسن، سلین قهرمان، ایلایدا آک‌دوعان و بوچه بوسه قهرمان، بازیگران سریال اینترنتی “من توسی” هستند که از پلتفرم دیزنی پلاس منتشر شد. بعد از لغو پخش سریال آتاتورک از این پلتفرم، ارتباط و همکاری ترکیه و دیزنی پلاس قطع شد.

BİZ KİMDEN KAÇIYORDUK ANNE? – NETFLİX

سریال “ما از کی فرار می‌کردیم مامان؟” با بازی ملیسا سوزن و ایلول تومبار، داستان زندگی مادر و دختری است که پیوسته درحال فرار هستند و در هتل‌های لوکسی زندگی می‌کنند.

BOZKIR – BLUTV

فصل دوم سریال BOZKIR با بازی ییعیت اوزشنر، یوسرا گییک، جمره بایسل و فورکان آندیچ در سال 2023 منتشر شد. این سریال در ژانر معمایی،‌ جنایی و پلیسی تولید شده است.

KULÜP 2 – NETFLİX

فصل دوم سریال اینترنتی کلوپ در بخش نامزدهای جایزه بهترین سریال اینترنتی ترکی پروانه طلایی ترکیه 2023 قرار گرفته است. در این سریال بازیگرانی چون گوکچه بهادیر، صالح بادمجی و فیرات تانیش به ایفای نقش پرداخته‌اند.

MAGARSUS – BLUTV

در سریال مارگاسوس، بازیگرانی چون مروه دیزدار، چاعلار و برکای آتش به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال درباره گروهی خلافکار است که به کار قاچاق مشغول هستند.

SICAK KAFA – NETFLİX

سریال جمجمه داغ یک درام فانتزی است که در بین سریال‌های ترکی، سریالی متفاوت محسوب می‌شود. هازال سوباشی، غنچه وصلت‌اری و عثمان سونانت از بازیگران این سریال هستند.

ŞAHMARAN – NETFLİX

سریال شاهماران با بازی بوراک دنیز، مرت رمضان دمیر و سرنای ساریکایا از سریال های فانتزی ترکی نتفلیکس است. فصل دوم این سریال نیز به زودی منتشر خواهد شد.

TERZİ – NETFLİX

آخرین سریالی که در لیست نامزدهای جایزه بهترین سریال اینترنتی ترکی پروانه طلایی ترکیه 2023 قرار می‌گیرد، سریال خیاط است. فصل دوم و سوم این سریال در 2023 منتشر شد. چاعتای اولسوی، شیفانور گول، اوریم آلاسیا و صالح بادمجی، بازیگران اصلی این سریال هستند.


نامزدهای جایزه بهترین محتوای اینترنتی ترکی پروانه طلایی

  • BARIŞ ÖZCAN – YOUTUBE (برنامه باریش اوزجان در یوتیوب)
  • ESER YENENLER – EYS TV YOUTUBE (برنامه اسر یننلر در کانال یوتیوب اسر)
  • EVRİM AĞACI – YOUTUBE (برنامه اوریم آغاجی در یوتیوب)
  • İBRAHİM SELİM İLE BU GECE – YOUTUBE (برنامه تاک شو ابراهیم سلیم در یوتیوب)
  • KAFALAR – YOUTUBE (برنامه کافالار در یوتیوب)
  • KATARSİS (GÖKHAN ÇINAR)- YOUTUBE (برنامه کاتارسیس با اجرای گوکهان چینار در یوتیوب)
  • KISMETSE OLUR – YOUTUBE (برنامه اگر قسمت باشه میشه در یوتیوب)
  • KONUŞANLAR (HASAN CAN KAYA) – EXXEN (برنامه کونوشانلار حسن جان کایا در اکسن)
  • MEVZULAR AÇIK MİKROFON (OĞUZHAN UĞUR) – GAİN (برنامه میکروفن موضوع‌های باز با اجرای اعوزهان اعور)
  • NOLUYO YA? – (CEYDA KASABALI – FIRAT ALBAYRAM) – YOUTUBE (برنامه چه خبره؟ با اجرای جیدا کاسابالی و فیرات آلبایرام در یوتیوب)

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *