بیوگرافی بازیگران سریال ترکی خانواده (Aile) + [زمان پخش]

امروز می خواهیم بیوگرافی بازیگران سریال ترکی خانواده که اثر احمد کاتیکشیز که فیلمنامه نویس آن هاکان بونومو است را برای شما مخاطبین عزیز مطرح کنیم.

کیوانچ تاتلیتوع و سرنای ساریکایا بازیگران سریال خانواده هستند که به زودی از شبکه تلویزیونی شو تی وی به نمایش درمی‌آید. کارگردانی مجموعه برعهده احمد کاتیکسیز است. هاکان بونومو نیز سناریو را نوشته است.

سریال خانواده با بازی کیوانچ تاتلی توع چه روزی پخش میشود؟

زمان پخش فصل 2 سریال ترکی خانواده (Aile) با بازی کیوانچ و سرنای از شوتی‌وی

زمان پخش فصل 2 سریال آقازاده با دوبله فارسی از شبکه ام بی سی پرشیا (Aile)

بازیگران سریال ترکی خانواده

بازیگران سریال ترکی خانواده
بازیگران سریال ترکی خانواده

خلاصه داستان سریال خانواده : سریال خانواده، داستان اصلان، پسر بزرگ خانواده‌ای پرجمعیت است که یک کلاب شبانه را اداره می‌کند. او مردی مرموز و بدخلق است. دوین که یک روانشاس است، وارد زندگی سخت اصلان می‌شود و این آشنایی باعث شروع اتفاقات جدید خواهد بود.

بیوگرافی بازیگران سریال خانواده

کیوانچ تاتلیتوع، سرنای ساریکا، نجات ایشلر، جانان ارگودر، اوشان چاکیر، اوموتجان اوتبای، یوسرا گیک، اجم سیمگه یورتاپان و بازیگران چیره دست لونت اولگن، امل گوکسو و نور سورر در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

سرنای ساریکایا

بازیگران سریال ترکی خانواده
سرنای ساریکایا در سریال خانواده

سرنای ساریکایا در سریال خانواده نقش دوین را ایفا می‌کند. ساریکایا متولد 1 جولای 1991 در ترکیه، بازیگر می‌باشد. تا پایان مقطع دبیرستان درس خواند تا اینکه وارد مسابقات زیبایی شد و از آنجا به عرصه بازیگری و مدلینگ راه یافت و حالا چهره مشهوری در کشورش است.

Serenay Sarıkaya متولد 10 تیر 1370 در آنکارا فرزند سیهان عمران و مصطفی ساریکایا می‌باشد که در 7 سالگی پدر و مادرش از هم جدا شدند. پدرش دوباره ازدواج کرد و سرپرستی سرنای به مادرش سپرده شد، او می گوید بزرگ شدن بدون پدر تجربه خیلی سخت و تلخی بود. سرنای مجرد است. او در سال ٢۰۱۶ وارد رابطه با کرم بورسین شد و پس از ٣.۵ سال از او جدا شد.

سرنای قبلا مدتی نیز با چاعاتای اولسوی و کرم بورسین رابطه عاشقانه داشته و بعد مدتی با کمدین معروف ترک، جم ییلماز رابطه داشت. این روزها خبری از رابطه عاشقانه او منتشر نشده است.

کیوانچ تاتلی‌توع

بازیگران سریال ترکی خانواده
سریال خانواده با بازی کیوانچ تاتلی توع

کیوانچ تاتلیتوع متولد 27 اکتبر 1983 در ترکیه ، بازیگر و مدلی تبلیغاتی است. فارغ التحصیل رشته سینما از دانشگاه کولتور در استانبول می باشد که در 19 سالگی مدلینگ را شروع کرد تا اینکه با سریال عشق ممنوع به شهرت رسید.

کیوانچ (Kıvanç Tatlıtuğ) روز 5 آبان 1362 به عنوان فرزند آخر در شهر آدانای ترکیه به دنیا آمد، دو خواهر بنام ملیسا و آیپک و دو برادر بنام جم و توگوی داردمادربزرگ پدری اش از مهاجران آلبانیایی بوده و بیش از صد سال است در کار نانوایی هستند.

مقطع دبیرستان در 14 الی 15 سالگی زمانی که بصورت حرفه ای بسکتبال بازی می کرد بخاطر درمان بیماری پدر از شهر ادنا به استانبول نقل مکان کردند. به این ترتیب در استانبول بعنوان بازیکن زیر 18 سال عضو تیم بسکتبال بشیکتاش شد سپس در تیم های فنرباغچه ، الکرسپور و باشگاه آمریکایی تارسوس بازی کرد.

جانان ارگودر

بازیگران سریال ترکی خانواده
بازیگران سریال ترکی خانواده

جانان ارگودر به انگلیسی canan ergüder در 15 ژوئیه 1977 در استانبول، ترکیه متولد شد. پدرش اوستون ارگودر استاد علوم سیاسی و مادرش رقیه ارگودر هستند. قد او 173 سانتیمتر و وزن او 56 کیلوگرم است. جانان از 4 سالگی آموزش رقص باله دیده است، او پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان فرانکلین، آمریکا در کالج مارشال در رشته ی تئاتر و جامعه شناسی درس خود را به اتمام رساند.

او همچنین مدتی در کارگاه آموزشی موسیقی و هنر های نمایشی شکسپیر در لندن آموزش دیده است. او در سال 2007 پس از 14 سال زندگی در آمریکا به ترکیه بازگشت و در فیلم ها و سریال های زیادی به ایفای نقش پرداخت.

از جمله فیلم های معروف او می توان به آب شناس در کنار راسل کرو، تیراندازی به جانسون روبلینگ و بهزاد سی پلیس آنکارا در کنار اردال بشیکچی اوغلو اشاره کرد.هزار و یک شب در کنار هالیت ارگنچ و برگوزار کورل، نبرد گل ها در کنار داملا سونمز از سریال های معروف او هستند. جانان ارگودر در سینمایی آب شناس نیز به ایفای نقش پرداخته است.

نجات ایشلر

بیوگرافی بازیگران سریال خانواده
بیوگرافی بازیگران سریال خانواده

Nejat İşler زادهٔ ۲۹ فوریه ۱۹۷۲ هنرپیشه اهل ترکیه است. وی از سال ۱۹۹۴ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است از مهم‌ترین فعالیت‌های او به سریال گودال در نقش چاتای اردنت، گودال، بهزاد چ، به جای دوتامون، خواب زمستانی و ارباب مرغ دریایی می‌توان اشاره کرد.

نور سورر

بازیگران سریال ترکی خانواده
بازیگران سریال ترکی خانواده

Nur Sürer متولد 1954 بازیگر اهل ترکیه است. وی از سال ۱۹۷۹ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به سفر امید، دختر پشت پنجره و گودال اشاره کرد.

او از طرف مادرش آلبانیایی و از طرف پدرش داغستانی است. تحصیلات خود را در دبیرستان دخترانه آناتولی بورسا به پایان رساند. این هنرمند که با فیلم اردن کیرال در زمین های حاصلخیز پا به عرصه سینما گذاشت، دو بار برنده جایزه «بهترین بازیگر زن» از جشنواره فیلم پرتقال طلایی آنتالیا شد. تاکنون در بیش از چهل فیلم و سریال تلویزیونی بازی کرده است. اولین کار بین المللی او فیلم Mirror در سال 1984 بود.

او اولین ازدواج خود را با Bülent Kayabaş در سال 1981 انجام داد. بعداً با سارپ کورای ازدواج کرد که کورای به دلیل رهبری سازمان چپگرای مسلحانه به نام جنبش 16 ژوئن به حبس ابد محکوم شد. سورر، که ارتباط نزدیکی با حقوق زنان دارد، به دلیل موضع سیاسی خود نیز شناخته شده است. این هنرمند که در جشن اول ماه مه در استانبول در سال 2007 شرکت کرده بود، یک روز پس از بازداشت توسط پلیس آزاد شد.

بیشتر بخوانید:


2 thoughts on “بیوگرافی بازیگران سریال ترکی خانواده (Aile) + [زمان پخش]

  1. سلام بنظر من سریال آقا زاده منزجر کنندست بخصوص کارهای کثیف وقتل وقاتل بودن رو میرسونه که براحتی با جون انسانها بازی وتمسخر داماد خانواده میکند،ودوین به عنوان یک روانشناس با خانواده ایی مجرم وقاتل زنجیره تصمیم زندگی دارد واین فاجعست الیاس بدبخت وخیلیا بدون منطق کشته شدن،خواهر دوین هم از همه بدهر با کرم قاتل پسر الیاس میخواد ازدواج کنه انگار نه انگار اصلا جالب نیست وچندش آورم هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *