آیا سریال گاندو 3 ساخته خواهد شد؟! +[جزئیات]

بعد از پخش قسمت آخر سریال گاندو  که اکنون از شبکه آی فیلم پخش می‌شود، مخاطبان علاقه‌مند هستند بدانند آیا فصل سوم سریال گاندو نیز ساخته خواهد شد؟!

جواد افشار، کارگردان سریال “گاندو” پس از پایان فصل دوم اعلام کرده بود که محمد گاندو زنده است و با گاندو ۳ به جمع خانواده‌ها برمی‌گردد. در ادامه مطلب با خبر ساخت فصل سوم سریال گاندو همراه ما بمانید.

فصل سوم سریال گاندو

فصل 3 سریال گاندو

رئیس مرکز سیما فیلم هم در ماه اردیبهشت امسال اعلام کرده بود که “گاندو ۳” یکی از ۲۰ سریالی است که نوشتن فصل سوم آن به پایان رسیده است و در تابستان، ان شاءالله، تولید فصل سوم گاندو آغاز خواهد شد. وی درباره اینکه در فصل جدید سریال “گاندو” چه میزان از عوامل قبلی مانند وحید رهبانی به عنوان بازیگر اصلی و مجتبی امینی و جواد افشار به عنوان تهیه‌کننده و کارگردان استفاده خواهد شد، توضیح داده است:

“فصل سوم گاندو با همان مؤسسه شهید آوینی ساخته می‌شود و تصمیم‌گیری درباره ترکیب عوامل، طبیعتاً با خود مؤسسه است. اما بر اساس سیاست تلویزیون و مؤسسه شهید آوینی، تلاش می‌شود تا تمامی اعضای تیم و عوامل سریال در حوزه‌های مختلف حفظ شوند. هدف ما این است که عواملی که در دو فصل قبل حضور داشته‌اند، برای فصل سوم نیز حفظ شوند مگر اینکه خودشان تمایلی نداشته باشند یا اتفاقات دیگری رخ دهد.

فصل جدید سریال گاندو

فصل سوم سریال گاندو
فصل سوم سریال گاندو

زمان تولید فصل سوم گاندو

در ماه تیر امسال، جواد افشار، کارگردان سریال “گاندو”، در یک اظهارنظر متنقادی، درباره ادامه این سریال گفته بود که در سال‌های گذشته دو فصل از سریال ‘گاندو’ ساخته شد که خوشبختانه با استقبال مخاطبان مواجه شده و درباره ساخت فصل سوم این سریال اطلاعی ندارم. در حال حاضر، من در حال ساخت یک سریال جدید هستم که فیلمنامه آن در مرحله نگارش قرار دارد.

سریال «گاندو» یک مجموعه امنیتی است و فیلمنامه آن بر اساس مستندات و وقایع تاریخی و کشف جاسوس‌های داخل و خارج از ایران است و همچنین به موضوع آقازاده‌ها نیز اشاره‌هایی می‌کند. در مجموعه گاندو تمامی اسامی افراد و اشخاص حقیقی در آن عوض شده‌است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ساخت فصل دوم مسابقه صداتو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *