بیوگرافی بازیگران سریال ترکی غنچه های زخمی (Kırgın Çiçekler) [+زمان پخش]

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی غنچه های زخمی (Kırgın Çiçekler) را در ادامه بخوانید و از زمان پخش این سریال از شبکه جم تی‌وی و جم مکس مطلع شوید.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی غنچه های زخمی

بازیگران غنچه های زخمی (Kırgın Çiçekler) را می‌شناسید؟ ایپک کاراپینار، اوزگور چویک، بیران داملا ییلماز، گوکچه آکیلدیز، هازار موتان، چاقلا ایرماک و آلینا سولاکر از بازیگران این سریال ترکی هستند. این سریال داستان ۵ دختر تنهای به دور از خانواده و مجادله‌های آن‌ها در راه زندگی در سنین نوجوانی را به تصویر می‌کشد.

ایلول در یک خانه کوچک به همراه مادر، خواهر کوچکتر و ناپدری‌اش زندگی می‌کند. او همیشه مورد تجاوز جسمی و عاطفی از سوی ناپدری‌اش قرار می‌گیرد. زمانی که این موضوع را به مادر خود انتقال می‌دهد، مادرش او را باور نکرده و وی را به یک یتیم‌خانه می‌سپارد.

ایلول در ابتدا تلاش بسیاری برای ماندن نزد مادر و خواهرش می‌کند و از رفتن به پرورشگاه بسیار ناراحت و دلگیر است اما به تدریج به هم اتاقی‌های خود که ۴ دختر هم سن و سال او هستند، وابسته شده و از آن به بعد این وابستگی هیچگاه کمرنگ نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش غنچه های زخمی از جم مکس

زمان پخش غنچه های زخمی از جم تی‌وی

بیوگرافی بازیگران سریال غنچه های زخمی

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی غنچه های زخمی
بیوگرافی بازیگران سریال ترکی غنچه های زخمی

گل‌های شکسته که در ایران به نام غنچه‌های زخمی معروف است یک داستان درام و خانوادگی است که از ۲۹ ژوئن ۲۰۱۵ تا ۱۲ مارس ۲۰۱۸ در ۳ فصل و ۱۱۳ قسمت ۱۵۰ دقیقه ای در شبکه شبکه آ تی‌وی ترکیه پخش شده است. نسخه فارسی آن در شبکه جم تی وی پخش شده و اکنون در حال پخش است.

ایپک کاراپینار در نقش فریده گونگور

بیوگرافی بازیگران سریال غنچه های زخمی
بیوگرافی بازیگران سریال غنچه های زخمی

فریده گونگور: معاون پرورشی است. وقتی نامزد اولش (ودات) به او خیانت کرد، او از ودات جدا شد و خانه اش را ترک کرد و به طبقه پایین خانه توپراک نقل مکان کرد. آنجا با توپراک آشنا شد و با او ازدواج کرد. فریده یک فرد با تجربه و با اعتماد به نفس است. او مددکار پرورشگاه دولتی دخترانه ( یتیم خانه ) است. آنها دختر و پسر مسعوده و کمال رو به فرزندی قبول کردند.

ایپک کاراپینار (به ترکی استانبولی: Ipek karapinar) زاده ۱ ژانویه ۱۹۸۴ یک بازیگر ترکیه است او در استانبول دیده به جهان گشود و از سال ۲۰۰۶ فعالیت خود را آغاز کرد. در ابتدا کار خود را با موسیقی شروع کرد و در دانشگاه معمار سینان رشته هنرهای زیبا درس‌های ویولون برداشت. اولین حضور او در تلویزیون سریال به خاطر بیاور عزیزم سال ۲۰۰۶ در نقش آمینه بود. از آثاری که وی در آن‌ها شرکت داشته‌است، می‌توان به غنچه‌های زخمی در نقش فریده، اشاره کرد.

اوزگور چویک در نقش توپراک ارن

بیوگرافی بازیگران سریال غنچه های زخمی
بازیگران غنچه های زخمی, بیوگرافی بازیگران سریال ترکی غنچه های زخمی

توپراک ارن: فردی عادل و صادق که عاشق حرفه و فرزندانش است. توپراک همسر فریده است.

اوزگور چویک (به ترکی استانبولی: Özgür Çevik) زاده ۲۷ مه ۱۹۸۱ یک بازیگر اهل ترکیه است وی در آنکارا متولد شده است و از سال ۲۰۰۶ فعالیت خود را در زمینه بازیگری شروع کرد وی علاوه بر بازیگری خوانندگی هم می‌کند. از مهمترین سریال‌هایی که در آن ایفای نقش کرده می‌توان به آشیانه دلم (Canevim)، یشیلچام، آلپ ارسلان و غنچه‌های زخمی اشاره کرد.

بیران داملا ییلماز در نقش ایلول اجار

بیوگرافی بازیگران سریال غنچه های زخمی
بیوگرافی بازیگران سریال ترکی غنچه های زخمی

ایلول اجار: ایلول یک دختر ۱۶ ساله که وقتی ۱۱ سالشه بود پدرش را از دست داد. در یک خانه کوچک با مادرش مسعوده، خواهرش بوشرا و پدر ناتنی اش (کمال ییلماز) زندگی کرد. ایلول از آزار و اذیت کمال رنج می‌برد و در این مورد به مادر خود گفت اما مادرش ایلول را به یتیم خانه می‌برد و بعد از آن زندگی ایلول در یتیم خانه آغاز می‌شود. در قسمت ۷۷ مادرش مسعوده را از دست می‌دهد. دوست پسر او سرکان و بعد علی است . او در قسمت آخر پایان فصل با علی ازدواج می‌کند.

بیران داملا ییلماز (به ترکی استانبولی: Biran Damla Yılmaz) یک بازیگر ترکیه‌ایست که در ۲۸ ژوئن ۱۹۹۷ در شهر استانبول به دنیا آمد. وی از سال ۲۰۱۳ (در سن ۱۶ سالگی) فعالیت خود را آغاز کرد. در سال ۲۰۱۵ در سریال غنچه‌های زخمی در نقش ایلول، در سال ۲۰۱۹ در سریال آشیانه دلم (Canevim)، در سال ۲۰۲۰ در سریال سد (Baraj) و در سریال معجزات عشق در نقش میزگین به ایفای نقش پرداخت. آخرین حضور او در فصل پنجم و ششم سریال سیب ممنوعه در نقش کومرو بود.

گوکچه آکیلدیز در نقش سونگول جلن

بیوگرافی بازیگران سریال غنچه های زخمی
بیوگرافی بازیگران سریال ترکی غنچه های زخمی

سونگول جلن: او ۱۶ سال دارد . وقتی ۴ سالش بود زندگی اش را از دست داد (مادرش مرد، پدرش زندان افتاد). بستگانش او را نگه نداشتند و به یتیم خانه تحویل دادند. او ظاهر سخت و غمگین و رفتار پسرانه دارد اما باطنش عاطفی و صادقانه است. سونگول و “گونی” عاشق هم می‌شوند. بعدها آن دو مخفیانه ازدواج می‌کنند چون خانواده اش با باهم بودنشان مخالف بود و می‌خواست آن دو را از هم جدا کند. او در نهایت (قسمت آخر پایان فصل) می‌میرد و دختر کوچکش به دست گونی و دوستانش بزرگ می‌شود.

گوکچه آکیلدیز (به ترکی استانبولی: Gökçe Akyıldız) یک بازیگر، زاده ۳۰ اکتبر ۱۹۹۲ در سینوپ ترکیه می‌باشد. او سومین فرزند یک خانواده شش نفره است. وی از سال ۲۰۰۲ میلادی، فعالیت خود را در زمینه بازیگری آغاز کرده‌است. در سال ۲۰۱۷ با مصطفی اوزیورت ازدواج کرد، در سال ۲۰۱۸ صاحب فرزند پسری به نام عمر اصلان شد و در سال ۲۰۲۰ از همسر خود طلاق گرفت.

هازار موتان در نقش جمره درین اوغلو

بیوگرافی بازیگران سریال غنچه های زخمی
بیوگرافی بازیگران سریال ترکی غنچه های زخمی

جمره درین اوغلو: او زندگی پولداری داشت اما پدر و مادرش را در ۱۶ سالگی از دست داد، بستگانش از او حمایت نکردند و به یتیم خانه افتاد. او بعدها می‌فهمد که پدرش با زنی رابطه داشته و خواهر دارد. دوست پسر او سرکان است.

هازار موتان (به ترکی استانبولی: Hazar Motan) یک بازیگر اهل ترکیه است که در ۱۳ دسامبر 1990 در آنکارا زاده شد و از سال ۱۹۹۷ فعالیت خود را شروع کرد. او در سال ۲۰۱۵ در سریال گل‌های شکسته در نقش جمره به ایفای نقش پرداخت و پخش آن در تاریخ ۱۲ مارس ۲۰۱۸ به پایان رسید. همچنین وی در سال ۲۰۱۸ در سریال can kırıkları (شکستگی ها) در نقش هانده تکین (hande tekin) در کنار هانده دوغان دمیر و فوندا اریعت به کارگردانی سرکان بیرینجی به ایفای نقش پرداخت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *