بیوگرافی بازیگران سریال ترکی حلقه (Halka) + زمان پخش از جم

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی حلقه (Halka) را در ادامه بخوانید و از زمان پخش دوبله فارسی آن از شبکه جم سریز و جم ریور مطلع شوید.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی حلقه

حلقه (به ترکی استانبولی: Halka) مجموعه تلویزیونی تولید شرکت ای‌اس فیلم (ES film) ترکیه است که نخستین قسمت آن در ۱۵ ژانویه سال ۲۰۱۹ پخش شد. کارگردان این سریال وُلکان کُجاتورک و نویسندگانش عزیز تونا، سلیم بنر، علی دمیرل و مریم دیری هستند.

سریال حلقه در ۲۸ مه ۲۰۱۹ با ساخت قسمت سی ام پایان یافت. ۱۳ قسمت اول این مجموعه به کارگردانی وُلکان کُجاتورک ساخته شده و از قسمت ۱۴ باشاک سُیسال و سلیمان مرت ازدمیر این فیلم را کارگردانی کردند.

در حال حاضر فقط فصل ۱ حلقه ساخته و منتشر شده است. فصل ۲ که در ادامه فصل۱ هست قرار بوده در سال ۲۰۲۱ ساخته شود ولی تاکنون خبرهایی از ساخته شدن فصل۲ این مجموعه در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال ترکی حلقه از شبکه جم ریور با دوبله فارسی [+بازپخش]

زمان پخش سریال ترکی حلقه از شبکه جم سریز با دوبله فارسی [+بازپخش]

خلاصه داستان سریال ترکی حلقه

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی حلقه
خلاصه داستان سریال ترکی حلقه

داستان حلقه در مورد یک سازمان مافیایی است که تمام کارهای غیرقانونی ترکیه را کنترل می کنند. آنها از قدرت گرفتن یکی از اعضایشان واهمه دارند. برای همین اگر یکی از اعضا قدرت بگیرد، او را از میان بر می دارند. دو جوان به اسم کاعان و جهانگیر وارد یک عملیات انتقام بزرگ می‌شوند.

بیوگرافی بازیگران سریال حلقه

سرکان چای اوغلو Serkan Çayoğlu

بیوگرافی بازیگران سریال حلقه
بیوگرافی بازیگران سریال حلقه

سرکان چای‌اوغلو (زاده ۱۳ مهٔ ۱۹۸۷، آلمان) بازیگر، مدل و مانکن اهل ترکیه است. او با بازیگر اوزگه گورل در رابطه است. به دلیل بازی در سریال پرطرفدار و معروف فصل گیلاس با نقش‌آفرینی ایاز دینچر به شهرت رسید. همچنین او در سریال عشق زندگیم در سال ۲۰۱۶ با هانده دوغان‌دمیر بازیگر سریال در انتظار آفتاب بازی کرده که طرفداران زیادی داشت.

در سال ۲۰۱۹ نیز در سریال حلقه که از شبکه TRT پخش می‌شد مشغول کار بود. این سریال از ۲۰۱۸ شروع به تولید شد. در این سریال هانده ارچل و کان ییدلیریم همبازی‌های وی هستند.

هانده ارچل Hande Erçel

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی حلقه
بیوگرافی بازیگران سریال ترکی حلقه

هانده ارچل بازیگر و مدل ترک متولد 1994 شهر باندیرمای ترکیه است. او با بازی در سریال دختران آفتاب وارد این حرفه شد و به شهرت رسید. سریال‌های عشق حرف حالیش نمیشه، حلقه، مروارید سیاه، تو در خانه ام را بزن، دو غریبه و عزیزه از جمله سریال‌هایی هستند که وی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

کان ییلدیریم Kaan Yıldırım

بیوگرافی بازیگران سریال حلقه
بیوگرافی بازیگران سریال حلقه

کان ییلدریم (انگلیسی: Kaan Yıldırım؛ زادهٔ ۲۴ دسامبر ۱۹۸۶) بازیگر و تهیه‌کننده اهل کشور ترکیه است. وی از سال ۲۰۱۳ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. سپاهی، حکیم اوغلو، اولان استانبول، اسمش خوشبختیه و … از جمله سریال‌هایی هستند که وی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

هازال سوباشی Hazal Subaşı

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی حلقه
بیوگرافی بازیگران سریال ترکی حلقه

هازال سوباشی (زاده ۲ مه ۱۹۹۵) یک بازیگر و مدل اهل ترکیه می باشد که برنده جایزه دوشیزه ترکیه سوپر نشنال ۲۰۱۵ شد و نماینده کشورش در دوشیزه سوپر نشنال ۲۰۱۵ بود. بعد از سقوط امپراتوری عثمانی ، والدین او ترک تبار بودند که از سالونیک (امروزه بخشی از یونان) مهاجرت نمودند.

هازال بعد از گرفتن مدرک روابط عمومی و تبلیغات از دانشگاه اقتصاد ازمیر ، در مسابقه دوشیزه ترکیه 2015 شرکت کرد و به مقام سوم دست پیدا نمود. “اسمش را تو بذار”، “دکتر محله”، “گودال”، “خط جدا کننده ما” و … از جمله سریال‌ها با حضور وی هستند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *