فیلم مبارزه واقعی ایلان ماسک با مارک زاکربرگ در قفس | کتک خوردن زاکربرگ

اخیراً خبر مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ در قفس جنجال به پا کرده است در ادامه با فیلم مبارزه واقعی ایلان ماسک با مارک زاکربرگ در قفس همراه ما بمانید.

به تازگی خبری تحت عنوان مبارزه ایلان ماسک با مارک زاکربرگ منتشر شد که بازتاب گسترده‌ای فضای مجازی داشت. طبق آخرین اخبار منتشر شده آموزش های رزمی مارک زاکربرگ و ایلان ماسک شروع شده است. در ادامه عکسی از تمرین مبارزه زاکربرگ و ماسک را مشاهده خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

واکنش ایلان ماسک به راه اندازی نسخه توییتر زاکربرگ

تمرینات رزمی ایلان ماسک و مارک زاکربرگ

مبارزه ایلان ماسک با مارک زاکربرگ

در شرایطی که خیلی‌ها تصور نمی‌کردند این اتفاق رخ دهد اما هر دو نفر مبارزه را جدی گرفته و مشغول تمرین هستند. لکس فریدمن یکی از کسانی است که این روزها با هر دو نفر آن‌ها تمرینات مربوط به هنرهای رزمی را انجام می‌دهد تا آماده این مبارزه جالب شوند.

تمرینات رزمی ایلان ماسک و مارک زاکربرگ
تمرینات رزمی ایلان ماسک و مارک زاکربرگ

ایلان ریوْ ماسک FRS متولد ۲۸ ژوئن ۱۹۷۱ شخصی نامدار در تجارت و سرمایه‌گذار است. او بنیان‌گذار، مدیرعامل و مهندس ارشد اسپیس‌اکس؛ سرمایه‌گذار، مدیرعامل و طراح محصولات شرکت تسلا؛ بنیان‌گذار شرکت بورینگ؛ یکی از بنیان‌گذاران مشترک نیورالینک و اوپن‌ای‌آی و نیز مالک شرکت توییتر است. دارایی خالص ماسک تا دسامبر ۲۰۲۲ حدود ۱۳۹ میلیارد دلار بود که اساساً از سهم مالکیت او در تسلا و اسپیس‌ایکس است، بر اساس رتبه‌بندی فوربز، دومین شخص ثروتمند جهان است.

آموزش های رزمی مارک زاکربرگ و ایلان ماسک

مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ

در ادامه می‌توانید عکسی از تمرین مبارزه زاکربرگ و ماسک را ببینید:

تمرینات رزمی ایلان ماسک و مارک زاکربرگ
تمرینات رزمی ایلان ماسک و مارک زاکربرگ
تمرینات رزمی ایلان ماسک و مارک زاکربرگ
تمرینات رزمی ایلان ماسک و مارک زاکربرگ

در ژانویه ۲۰۲۳ نام او به دلیل تجربه «بزرگ‌ترین زیان و کاهش ثروت شخصی در تاریخ» به دلیل افت ارزش سهام تسلا در پی خرید توییتر در فهرست رکوردهای جهانی گینس ثبت شد. ماسک از مادری کانادایی و پدری از آفریقای جنوبی زاده و در پرتوریا، آفریقای جنوبی بزرگ شد. او مدت کوتاهی در دانشگاه پرتوریا به تحصیل پرداخت و در ۱۷ سالگی برای حضور در دانشگاه کویینز به کانادا نقل مکان کرد. او دو سال بعد به دانشگاه پنسیلوانیا رفت و در آن جا کارشناسی اقتصاد و فیزیک خود را دریافت کرد.

او در سال ۱۹۹۵ برای تحصیل در دانشگاه استنفورد به کالیفرنیا نقل مکان کرد. اما تصمیم گرفت که به دنبال کار حرفه‌ای، شرکت نرم‌افزار وب زیپ۲ را با برادرش کیمبال تأسیس کند. این شرکت نوپا در سال ۱۹۹۹ با قیمت ۳۰۷ میلیون دلار توسط شرکت کامپک خریداری شد. ماسک همان سال به صورت مشترک بانک آنلاین X.com را تأسیس کرد که در سال ۲۰۰۰ با کنفینیتی ادغام شد و باعث تشکیل پی‌پل شد. این شرکت در سال ۲۰۰۲ به قیمت ۱٫۵ میلیارد دلار توسط ای‌بی خریداری شد.

فیلم مبارزه واقعی ایلان ماسک با مارک زاکربرگ در قفس کتک خوردن زاکربرگ

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *