معرفی شهره قمر بازیگر پرحاشیه ایرانی + این بازیگر از کجا معروف شد؟

شهره قمر بازیگر جنجالی است که شما با هر نگرش سیاسی و اجتماعی که باشید این بازیگر اظهارنظر در آن رابطه کرده‌است. با بیوگرافی شهره قمر بازیگر همراه باشید.

شهره قمر در سال 1387 با فیلم رضا کریمی به عرصه بازیگری معرفی شده است. حضور او در هیچ سریال و مجموعه تلویزیونیی مشاهده نمی‌شود. ظاهرا او تنها به سینما علاقه دارد و صحبت‌هایی که برای خودش جنجال‌آفرین باشد .توهین‌های شهره قمر به‌دلیل اوضاع به‌وجود آمده در ایران بیشتر با واکنش روبه‌رو شده است.

این بار ادبیات صحبت این بازیگر منجر به دردسرهای زیادی برای او شده است. شوخی با مملکت؟ آن‌هم بی‌جواب؟ در این نوشتار می‌خواهیم جزئیات زندگی شخصی و هنری این بازیگر پرحاشیه را بررسی کنیم.

از پشت پرده تشکیل پرونده قضایی برای شهره قمر تا ادعای عجیب او

وضعیت شهره قمر بازیگر ایرانی پر حاشیه بعد از دستگیری [+ویدیو]

بیوگرافی شهره قمر بازیگر

شهره قمر کیست

عنوان مطالبی که در نوشتار بیوگرافی شهره قمر بازیگر مشاهده خواهید کرد به شرح زیر می‌باشد:

  • بیوگرافی شهره قمر
  • بیوگرافی شهره قمر از زبان خودش
  • بازیگری شهره قمر
  • لقب شهره قمر
  • افتخارات به دست‌آمده شهره قمر
  • ماجرای تجاوز شهره قمر
  • ماجرای دستگیری شهره قمر و پرونده قضایی او چیست
بیوگرافی شهره قمر بازیگر
بیوگرافی شهره قمر بازیگر

او که نتوانست از این قضایای کره پرچربی بگیرد به شایعه همجنسگرایی هانیه توسلی و ترانه علیدوستی چنگ می‌اندازد!

شهره قمر که ادبیات حرف‌زدنش بیشتر حول همکارانش بوده است. اینبار پایش را در کفش بزرگتری می‌گذارد. که این پاپیچ شدن‌ها منجر به تشکیل پرونده قضایی هم شده است.

جالب است بدانید شهره قمر بعد از دستگیری متوجه این کفش بزرگ می‌شود و با انتشار ویدیویی به همان همکاران خودش می‌پیچد هرچند که گفتن اسامی که او در این ویدیو منتشر کرده است را یک کامیون هم نمی‌تواند حمل کند. بازیگرانی که آوازه آنها پیش مردم خیلی خوش‌تر از ادعاهای این بازیگر است.

بیوگرافی شهره قمر

شهره قمر متولد کردستان در تاریخ  12 مهر 1372 به‌دنیا آمده است که به حرفه بازیگری سینما و تئاتر مشغول است. چهره این بازیگر اولین بار در اثر رضا کریمی در کنار بازیگرانی همچون مهناز افشار و کامبیز دیرباز در سن 15 سالگی به نام فیلم انعکاس دیده شده است.

او بعد از حضور در فیلم انعکاس، در فیلم کریستال اثر محسن محسنی نسب در کنار دانیال عبادی ، مهدی سلوکی و بابک انصاری دیده شد. شهره قمر در کارنامه خود، تنها 12 فیلم سینمایی و یک تئاتر بازی کرده است و هیچگونه تصویری از او در سریال و یرنامه‌های تلویزیونی دیده نشده است.

بیوگرافی از زبان خود شهره قمر

شهره قمر ادعا می‌کند وجه تمایز خود را با دیگر بازیگران به داشتن گریم‌های متفاوت و تغییر صدای خاص می‌داند. او می‌گوید: سعی می کنم طوری تغییر صدا بدهم که با نقش‌ها مطابقت داشته باشد!

او در رابطه با تحصبلات می‌گوید:

تحصیلات آکادمیک ندارم ، رشته اصلی ام حسابداری است. عاشق هنر هستم.

شهره قمر خودش را موزیسین می‌داند زیرا ظاهرا گیتار را به صورت حرفه‌ای می زند.

بازیگری شهره قمر

بیوگرافی شهره قمر بازیگر
بیوگرافی شهره قمر بازیگر

شهره قمر خود را تنها بازیگر مطلق سینمای ایران می داند، با وجود کم کار بودنش خود را سوپر استار می‌داند و یکی از دلایل کم کاریش را مافیای سینمای ایران می‌داند، او به تهیه کنندگانی چون محمد حسین فرح بخش و محمدرضا شریفی نیا حمله کرد و گفت:

قسمت اعظم سینمای ایران متاسفانه دست این افراد است که به نظر من این قسمت بخش آب دوغ خیاری است و بزرگترین ضربه را همین ها به سینما می زنند. باید اصل و ریشه سینمای ایران نابود شود و از اول ساخته شود.

فیلم‌ شناسی شهره قمر در لیست زیر خلاصه می‌شود:

  • انعکاس
  • کریستال
  • شرقی
  • زبان مادری
  • 4باندی
  • دل بی قرار
  • خیابانی ها
  • دربست آزادی
  • فی المدت المعلوم
  • باغ بهشت
  • کاتی کوتی و ستار

لقب شهره قمر

شهره قمر می گوید:

بسیاری از مخاطبان خاص و عام سینما و غیر سینما و حتی منتقدان بخاطر گریم های متفاوت وی به او لقب دختر هزار چهره سینما را دادند

افتخارات به دست‌آمده شهره قمر

تنها افتخار به دست آمده برای شهره قمر برای بازی در فیلم باغ بهشت به تهیه کنندگی علی رویین تن است که از جشنواره فیلم و کودک اصفهان به‌عنوان نفش اول زن، دیپلم افتخار گرفت.

ماجرای تجاوز شهره قمر

شهره قمر در اردیبهشت سال 1400 ادعا کرد که در سن 15 سالگی مورد تجاوز قرار گرفته است. او در پست اینستاگرامی خیلی صریح نام آن کارگردان را با هشتگ می تو معرفی کرد.

شهره قمر در اینسگارام از تجاوزش اینطور نوشت:

از بچگى پیش فعال بودم اینو حتى عزیزترین‌هام درک نکرده بودن… ولى همه مى‌گفتن بازیگرى!!!

شاید بودم ، شاید نه … دنیام بزرگ بود نه به پهناى جهان و بازیگرى خیلى بزرگتر… بزرگتر که شدم فهمیدم یه آرتیستم، دنبال جاى واقعیم گشتم ، تو این گشتن‌ها بود که روحمو کشتن…

…. به اسم ناجی بهم تجاوز کرد تجاوزی که اوازش حتی اون سالها به گوش خیلیا رسید… من سکوت کردم ، صبر کردم تا امروز که بزرگان و پیشکسوتان مثل هانیه توسلى ستاره سینما و هنر هم فساد و فریاد زد…

اکنون دیگر تنها نیستم ، توکلم به خداست و توسلم به امام رضا و زیر پرچم امام حسینم.

والسلام شهره قمر.

فقط یه گله از اربابم حسین …چشت روشن آقا جان.

ماجرای دستگیری شهره قمر و پرونده قضایی او چیست

بیوگرافی شهره قمر بازیگر
بیوگرافی شهره قمر بازیگر

شاید این ضرب المثل را شنیده باشید که دروغگو بگه ماست سفیده دیگر باورپذیر نیست!

بر اساس خبرهایی که از دستگیری شهره قمر  به انتشار رسیده است اینطور عنوان شده  که او در صفحه اجتماعی خود مطالبی در حمایت از اغتشاشگران، اتهام و اهانت به مسئولان منتشر کرده است.

جالب است بدانید شهره قمر بر خلاف دیگر بازیگران در واکنش به هشتگ اعدام نکنید. در اینستاگرام خوداینطور واکنش داد:

محکومین به اعدام باید اعدام شوند، هر گناهی تاوانی داره طبق تمامی قوانین ، هم قانون فیزیک هم فلسفه هم کارما ، من به حکم اعدام بله می گم حتی اگر حکم خودم اعدام باشه – والسلام

همچنین بعد از داستان‌های پیش آمده برای ترانه علیدوسی، نوشت:

بیوگرافی شهره قمر بازیگر
بیوگرافی شهره قمر بازیگر

خانوم علیدوستی شما که از روزی که دنیا اومدی به اعتشاش و جاسوسی و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داری قدم بر میداری… کمتر به  جرمات اضافه کن صبر من و امثال منم حد و اندازه داره نسل منحوس شما برانداز شده مواظب رفتارت باش دفعه دیگه با نازنین دخترت یه جای خوش و خرمنی انشالله . وااسلام شهره قمر

سوال پیش‌آمده این است که او دقیقا به چی بی‌حرمتی کرده بود که منجر به پرونده قضایی شده است. بی حرمتی و اهانت زیاد به بازیگران یا …او که حتی بعد از بازداشتش دست از اهانت به بازیگران برنداشت.

انچه عیان است چه حاجت به بیان است!

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *