ببینید: عکس خانواده رویا نونهالی منتشر شد +[ماجرای تغییر جنسیت رویا نونهالی]

عکس خانواده رویا نونهالی در فضای مجازی از جمله اپلیکیشن اینستاگرام منتشر شده است که باعث تعجب کاربران مجازی این پلتفرم شد.

به تازگی رویا نونهالی بازیگر ایرانی، عکسی از خود در کنار همسر و دخترش منتشر کرده است. درا دامه مطلب با خبر عکس رویا نونهالی با همسر ودخترش همراه ما بمانید.

عکس خانواده رویا نونهالی

عکس جدید رویا نونهالی با همسرش

اخیرا رویا نونهالی تصویری از خود به همراه همسر و دخترش در صفحه شخصی اش با کاربران به اشتراک گذاشته است. در ادامه می‌توانید عکس رویا نونهالی با دختر و همسرش را مشاهده کنید:

عکس خانواده رویا نونهالی

بیشتر بخوانید:

بازیگران زنی که موهایشان را تراشیدند ؛ عکس معروف‌ترین بازیگران ایرانی

تغییر جنسیت رویا نونهالی

تغییر جنسیت رویا نونهالی شایعه است که در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با خبر تغییر جنسیت داور عصر جدید همراه فیگار بمانید. تشار یک عکس قدیمی از داور سابق مسابقه استعدادیابی عصر جدید شایعه تغییر جنسیت رویا نونهالی بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران در اینستاگرام را داغ کرد.

رویا نونهالی تغییر جنسیت

تغییر جنسیت رویا نونهالی
رویا نونهالی تغییر جنسیت داد, رویا نونهالی تغییر جنسیت, تغییر جنسیت داور عصر جدید

رویا نونهالی تغییر جنسیت داد

انتشار عکس قدیمی از رویا نونهالی بازیگر و داور عصر جدید با استایل مردانه و موهای تراشیده خبرساز شده به بحث و جدل روز و سوژه کاربران فضای مجازی تبدیل شد و این شائبه را پیش آورد که او نیز مانند شهره لرستانی با نام جدید مازیار لرستانی تغییر جنسیت داده است!

تغییر جنسیت رویا نونهالی
رویا نونهالی تغییر جنسیت داد, رویا نونهالی تغییر جنسیت, تغییر جنسیت داور عصر جدید

در آخرین نمونه این شایعات هم برخی صفحات مجازی نوشتند «داور عصر جدید تغییر جنسیت داد» که بررسی ها نشان می دهد این اخبار کاملا از اساس کذب است. در عکس منتشر شده، رویا نونهالی برای بازی در فیلم «زندان زنان» محصول سال ۱۳۷۹ موهای سر خود را تراشیده و گریم متفاوتی دارد و هیچ ربطی به تغییر جنسیت ندارد.

بیشتر بخوانید :

دیدگاه شما در خصوص عکس خانواده رویا نونهالی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *