از پشت پرده تشکیل پرونده قضایی برای شهره قمر تا ادعای عجیب او

انتشار مطالبی از سمت شهره قمر در فضای باعث حواشی زیادی شده و پشت پرده تشکیل پرونده قضایی برای شهره قمر بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

در پی انتشار مطالب توهین‌ آمیز از شهره قمر که باعث به وجود آمدن انتقادات بسیار و بازخوردهای فراوانی برای این بازیگر شده بود، ایجاد پرونده قضایی را به همراه خود داشت و حواشی بسیاری به وجود آورد.

بیشتر بخوانید:

شهره قمر بازیگر پرحاشیه کیست؟ این بازیگر از کجا معروف شد؟ + بیوگرافی

تماشا کنید: اولین ویدیو از شهره قمر بازیگر ایرانی بعد از دستگیری

پشت پرده تشکیل پرونده قضایی برای شهره قمر

در پی پخش شدن مطالبی توهین‌ آمیز و ادعا‌ها و مطالب غیر مستند از سوی شهره قمر، بازیگر ایرانی، که موجب ایجاد احساس ناامنی روانی در جامعه شده بود، برای این فرد پرونده قضائی تشکیل شد.

بر اساس اخبار به انتشار رسیده، او در صفحه اجتماعی خود مطالبی در حمایت از اغتشاشگران، اتهام و اهانت به مسئولان منتشر کرده است. پرونده مذکور در دادسرای تهران در حال رسیدگی است.

پشت پرده تشکیل پرونده قضایی برای شهره قمر
انتشار مطالب توهین‌ آمیز از سمت شهره قمر, استوری شهره قمر

در ادامه می‌توانید استوری شهره قمر را ببینید:

پشت پرده تشکیل پرونده قضایی برای شهره قمر
انتشار مطالب توهین‌ آمیز از سمت شهره قمر, استوری شهره قمر

شهره قمر، متولد 12 مهر 1372، بازیگر سینما ایرانی است. نحستین حضور حرفه‌ای شهره قمر در سینما به سال 1387 و فیلم انعکاس ساخته رضا کریمی مربوط می‌شود. فعالیت‌های هنرپیشگی و نقش‌آفرینی او تنها به سینما خلاصه می‌شود و تاکنون در هیچ سریال یا مجموعه تلویزیونی ایفاگر نقش نبوده است.

شهره قمر به دلیل اظهار نظرهایی که درباره مسائل مختلف و متنوع، به الخصوص راجع به همکارانش داشته، به چهره جنجالیِ سینمای ایران بدل شده است و مدعیست در 15 سالگی توسط یکی از تهیه کنندگان معروف سینما مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است.

این بازیگر در ادامه با فیلم «کریستال» به کارگردانی محسن محسنی نسب به همراه دانیال عبادی، مهدی سلوکی و بابک انصاری تجربه جدیدی به دست آورد. او در طول فعالیت هنری خود کم کار یا کم پیشنهاد بوده تا جایی که تاکنون وی فقط در 12 فیلم سینمایی و 1 تئاتر حضور داشته است و هیچ سابقه بازی در قاب تلویزیون و سریالی ندارد.

انتشار مطالب توهین‌ آمیز از سمت شهره قمر

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پشت پرده تشکیل پرونده قضایی برای شهره قمر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *