دانلود قسمت 1 تا 15 سریال ترکی نامادری با دوبله فارسی (Üvey Anne)

لینک دانلود قسمت 1 تا 15 سریال نامادری با دوبله فارسی (Üvey Anne) از کانال تلگرامی فیگار، در انتهای نوشتار پیوست شده است. کوتسی بازیگر اصلی این سریال است.

داستان سریال ترکی نامادری، داستان احساسی یک پدر و ارادت او به فرزندانش را روایت می‌کند. کوتسی (Kutsi) به شخصیت موفق، باهوش، قوی و کاریزماتیک فاروق در سریال جان خواهد داد. فاروق شخصیتی قوی و مصمم است. او رابطه خود را با مادرش صباحات خانم قطع کرد تا با افسون ازدواج کند. با افسون در دوران تحصیل آشنا و عاشق شده است.

بیشتر بخوانید:

دانلود قسمت 1 تا 15 سریال نامادری با دوبله فارسی

دانلود قسمت 1 تا 15 سریال نامادری با دوبله فارسی
سریال نامادری قسمت ۸ دوبله فارسی, سریال نامادری قسمت ۹ دوبله فارسی, سریال نامادری قسمت ۱۰ دوبله فارسی, سریال نامادری قسمت ۱۱ دوبله فارسی, سریال نامادری قسمت ۱۲ دوبله فارسی, سریال نامادری قسمت ۱۳ دوبله فارسی, سریال نامادری قسمت ۱۴ دوبله فارسی, سریال نامادری قسمت ۱۵ دوبله فارسی

بعد از فوت افسون، فاروق با هیچ زن دیگری رابطه برقرار نمی‌کند. تمامی تمرکز او بر سه فرزندش است. سراپ دستار او، علاقه بسیاری به فاروق دارد و به فرزندانش توجه ویژ‌ه‌ای نشان می‌دهد. بزرگترین اشتباه فاروق این بود که خیلی دیر متوجه نیت واقعی سراپ شد.

شرافت، غرور و اخلاق برای فاروق سه گانه ضروری است و احساسات او نسبت به سراپ که در تلاش برای کمک به فرزندانش است، خیانت به سه گانه‌اش محسوب می‌شود. بنابراین با این تصور که تصمیم ازدواج به خاطر فرزندانش است، خود را توجیه می‌کند.

  • نام فارسی: نامادری
  • ژانر: درام
  • بازیگران: کوتسی
  • کانال پخش: ATV
  • کارگردان: یاسمین تورکمنلی
  • نویسنده: یاسمین کیرباش

دانلود نامادری قسمت 1 تا 15

برای دانلود سریال نامادری با دوبله فارسی فیلترشکن خود را روشن کنید.

دانلود نامادری قسمت 1 تا 15 با دوبله فارسی

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *