اولین تصاویر از حضور رونالدو در فرودگاه امام تهران

همزمان با ورود کریستیانو رونالدو به ایران، اولین تصاویر از حضور رونالدو در فرودگاه امام تهران منتشر شده است. جزئیات خبر را در ادامه بخوانید.

اولین تصاویر از حضور رونالدو در فرودگاه امام تهران

به خاطر آمدن رونالدو به ایران اینستاگرام در تهران در خطوط ایرانسل رفع فیلتر خواهد شد. گارد اطلاعات وظیفه محافظت از کریستیانو رونالدو را بر عهده دارد. سفر رونالدو به تهران اهمیت بالایی دارد.

سفر رونالدو به تهران که با بیش از ۶۸۰ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام پربیننده‌ترین صفحه مجازی را دارد، از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چراکه به دنبال تعامل با مجموعه‌های بین‌المللی فوتبال هستیم.

اولین تصاویر از حضور رونالدو در فرودگاه امام تهران را در ذیل تماشا می‌کنید:

اولین تصاویر از حضور رونالدو در فرودگاه امام تهران
اولین تصاویر از حضور رونالدو در فرودگاه امام تهران

به گفته مارکا از وقتی کریستیانو رونالدو به النصر آمده است، گردشگری عربستان ۲۰۰۰ درصد افزایش داشته! با اینکه عربستان هزینه هنگفتی برا رونالدو خرج کرد، اما تا الان چندین برابر آن را به دست آورده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش کریستیانو رونالدو در مورد سفرش به ایران

امروز ری اکشن کریستیانو رونالدو در مورد سفرش به ایران در رسانه ها منتشر شده است. گویا حواشی جنجالی کریستیانو رونالدو در مورد سفرش به ایران بازخورد بسیاری را در فضای مجازی داشته است.

واکنش کریستیانو رونالدو در مورد سفرش به ایران
عجیب ترین واکنش کریستیانو رونالدو در مورد ایران

در مورد حواشی درباره سفرم به ایران، من نظریه خاصی ندارم. اما دوستم درباره ایران و مردم ایران تعریف کرده و از دیدن ایران بسیار مشتاقم. او به من گفته است که مردم ایران بسیار خوب و صمیمی هستند و بیشتر آنها طرفدار من هستند. من همیشه تمایل دارم با طرفدارانم در سراسر جهان ارتباط برقرار کنم و ایران نیز یکی از این مکان‌هاست که می‌خواهم برسم و با مردم آنجا آشنا شوم.

بیوگرافی کریستیانو رونالدو

واکنش کریستیانو رونالدو در مورد سفرش به ایران

کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۰۳ به تیم منچستر یونایتد انگلستان پیوست. در این تیم، او به یکی از برترین بازیکنان جهان تبدیل شد و به همراه تیمش سه بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. در سال ۲۰۰۹، او به تیم رئال مادرید انتقال یافت و در این تیم نیز موفقیت‌های بزرگی کسب کرد. در طول دوران حضور در رئال مادرید، او بیش از ۴۰۰ گل در مسابقات رسمی به ثمر رساند و تعدادی از جوایز برتر فوتبال را به دست آورد.

در سال ۲۰۱۸، کریستیانو رونالدو به تیم یوونتوس ایتالیا پیوست. در این تیم نیز، او به عنوان یکی از برترین بازیکنان حاضر در صحنه فوتبال شناخته می‌شود و در دوران حضور در یوونتوس نیز به تعداد زیادی گل دست یافته است.

علاوه بر باشگاه‌هایی که در آنها بازی کرده است، کریستیانو رونالدو نیز به عنوان یکی از عضوان تیم ملی پرتغال شناخته می‌شود. او در تیم ملی پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ و جام اروپا ۲۰۱۶ مهمان شرکت کرد و در هر دو رقابت به تیمش کمک کرد تا به عنوان قهرمان این رقابت‌ها به پایان برسد.

کریستیانو رونالدو به لحاظ فنی برخی از ویژگی‌هایی مانند سرعت، تکنیک، پرش بالا و قدرت شوت دارد. او برای سبک بازی بسیار حماسی، تلاش فراوان و تمرکز بر پیروزی مشهور است. او همچنین یکی از بازیکنان برجسته در تاریخ فوتبال است و در بسیاری از نظرسنجی‌ها به عنوان یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال شناخته می‌شود.

حواشی کریستیانو رونالدو

واکنش کریستیانو رونالدو در مورد سفرش به ایران

به دلیل این علت، کاپیتان تیم ملی پرتغال زودتر از زمان مقرر تیم ملی را ترک کرد. او که از بازی بعدی تیم ملی محروم است، امروز به عربستان رفت تا در تمرینات تیم باشگاهی خود، النصر، شرکت کند.

گونسالو راموس، که در غیاب رونالدو مسئولیت گلزنی را بر عهده دارد، درباره او تعریف کرد و گفت: “او همواره به هر شکلی که شده، ما را حمایت می‌کند و تا امروز در کنارمان بوده است. در نهایت، او باید به تمرینات تیم باشگاهی خود برگردد.”

البته غیبت رونالدو در مقابل لوکزامبورگ مشکل زیادی برای تیم ملی پرتغال ایجاد نخواهد کرد. تیم پرتغال با ۵ برد از ۵ بازی در آستانه صعود به یورو ۲۰۲۶ قرار دارد و فاصله ۵ بازی تا اتمام مرحله انتخابی با تیم‌های دوم و سوم با اختلاف ۵ و ۳ امتیاز وجود دارد.

النصر در هفته آینده به مصاف الرائد خواهد رفت و رونالدو از فردا در تمرینات تیمش برای این دیدار حاضر خواهد بود. پس از بازی با الرائد، النصر باید خود را برای مواجهه حساس با پرسپولیس در شب اول دوره گروهی لیگ قهرمانان آسیا آماده کند.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص اولین تصاویر از حضور رونالدو در فرودگاه امام تهران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *