بیوگرافی همسر برزو ارجمند با نام پارمیس زند +[عکس]

پدر برزو ارجمند انوشیروان یکی از بازیگران پیش کشسوت تئاتر و تلویزیون است که سال 1393 فوت کرد. اما اکنون با بیوگرافی همسر برزو ارجمند همراه ما بمانید.

برزو ارجمند پدرش را تنها استفاد خود می داند. عموی او داریوش ارجمند است که به دلیل بازی در سریال امام علی و چند سریال معروف دیگر شناخته شده است. وی در محله احمدآباد مشهد مقدس به دنیا آمده است. تنها یک خواهر بازیگر بنام بهار ارجمند دارد و پدرش مرحوم انوشیروان ارجمند نیز از بازیگران نام آشنا بود، عمویش داریوش ارجمند هم از چهره های شاخص بازیگریست.

بیوگرافی همسر برزو ارجمند با نام پارمیس زند +[عکس]

بیوگرافی پارمیس زند همسر برزو ارجمند
بیوگرافی پارمیس زند همسر برزو ارجمند

پارمیس زند چند سالی خارج از ایران زندگی می‌کرد و زمانی که برای دیدار یک ماهه با خانواده اش به ایران بازگشته بود، در همین زمان برای دیدار با دوستان هم دانشکده ای اش هم برنامه ای را ترتیب داد و در همین دیدار بود که بعد از مدتها برزو ارجمند را دید.

برزو ار جمند درباره همسر خود می‌گوید:

پارمیس به عنوان همسر برزو ارجمند، گریم و طراحی صحنه کار می‌‌کرد و من هم بازی می‌کردم. پارمیس از ایران رفته بود. وقتی برای یک سفر کوتاه یک ماهه به ایران برگشت، با دوستان دانشکده جمع شدیم که به دیدنش برویم. وقتی به دیدنش رفتیم، بعد از نیم ساعت خیلی فی‌ البداهه به نظرم رسید که می‌تواند همسر مناسبی برایم باشد. پرسیدم با من ازدواج می‌کنی؟ خندید و گفت: شوخی می‌کنی، بعد کمی فکر کرد و گفت: آره!»

برزو ارجمند در سریال به رنگ خاک به کارگردانی حسن لفافیان و محسن یوسفی که در جنوب کشور فیلمبرداری شد ایفای نقش کرد. این سریال در آبان ماه سال 98 از شبکه اول سیما پخش شد. در این سریال در کنار پوریا پورسرخ، محمود پاک نیت، برزو ارجمند، سیاوش طهمورث، بیتا سحرخیز، فرشته سرابندی و … ایفای نقش کرد.

فیلم حمایت برزو ارجمند از ماجرای مهسا امینی را ببینید:

 

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *