جلب توجه عجیب لباس ساده لیلا حاتمی در خارج [+تصویر چهره و لباس لیلا حاتمی]

جلب توجه عجیب لباس ساده لیلا حاتمی در خارج. لیلا حاتمی که به عنوان داور در جشنواره ونیز حضور دارد با استایلی بسیار ساده و شیک ظاهر شد.

استایل جذاب و بسیار شیک لیلا حاتمی به عنوان داور جشنواره ونیز در کمال سادگی مورد توجه همه قرار گرفت و این حجم از سادگی بسیار زیبا بود.

جلب توجه عجیب لباس ساده لیلا حاتمی در خارج

  • لباس ساده لیلا حاتمی در جشنواره
چهره و لباس ساده لیلا حاتمی در جشنواره
چهره و لباس ساده لیلا حاتمی در جشنواره

علی مصفا برای خواستگاری لیلا حاتمی پیش داود رشیدی رفت

گفتنی است داود رشیدی بازیگر مطرح سینما تئاتر وتلویزیون زمانی که در قید حیات بودند در گفت‌وگویی با مجله پردیس روایت جالبی از آشنایی با خانواده حاتمی و ماجرای این ازدواج تعریف کرده بود:

صمیمیت من و علی حاتمی به سال‌های قبل برمی‌گشت. ما با هم دوست بودیم و رفت و آمد خانوادگی داشتیم .

لیلی و لیلا با هم بزرگ شدند . من و علی حاتمی واقعا مثل دو برادر بودیم و رفت و آمد ما و خانواده او هنوز هم ادامه دارد تا جایی که آقای مصفا برای خواستگاری از لیلا (حاتمی) پیش من آمد چون علی (حاتمی) دیگر فوت کرده بود.

در ادامه میتوانید لباس ساده لیلا حاتمی را در جشنواره ببینید:

چهره و لباس ساده لیلا حاتمی در جشنواره
چهره و لباس ساده لیلا حاتمی در جشنواره

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار جلب توجه عجیب چهره و لباس ساده لیلا حاتمی در خارج سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *