فیلم تصور از علی بهراد با بازی لیلا حاتمی ؛ تصور در بخش هفته منتقدین جشنواره کن

فیلم تصور از علی بهراد با بازی لیلا حاتمی برای حضور در بخش هفته منتقدین جشنواره کن 2022 انتخاب شد.

فیلم سینمایی تصور به کارگردانی علی بهراد تنها فیلم ایرانی در جشنواره کن 2022 نیست، حضور فیلم‌های ایرانی همچون برادران لیلا ساخته سعید روستایی و فیلم عنکبوت مقدس به کارگردانی  علی عباسی در کنار این فیلم در جشنواره کن حضور دارند.

فیلم تصور از علی بهراد با بازی لیلا حاتمی

تصور در بخش هفته منتقدین جشنواره کن

فیلم تصور از علی بهراد با بازی لیلا حاتمی
تصور در بخش هفته منتقدین جشنواره کن, فیلم تصور در بخش هفته منتقدین جشنواره کن, فیلم سینمایی تصور با بازی لیلا حاتمی در بخش هفته منتقدین جشنواره کن, فیلم تصور در کن, فیلم تصور به کارگردانی علی بهراد, فیلم تصور در کدام بخش کن حضور دارد, فیلم سینمایی تصور با بازی لیلا حاتمی در کن, فیلم سینمایی تصور با بازی لیلا حاتمی

بیشتر بخوانید:

فیلم تصور ساخته علی بهراد تفاوتش با اغلب فیلم‌های راه یافته به جشنواره‌های جهانی به خصوص کن در این است که از سیاست و دلایل فرامتنی پیروی نمی‌کند، فیلم‌سینمایی تصور یک فیلم عاشقانه است.

فهرست فیلم‌های بخش هفته منتقدین هفتاد و چهارمین دوره جشنواره فیلم کن دربرگیرنده ۱۱ فیلم بلند و ۱۳ فیلم کوتاه است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم تصور از علی بهراد با بازی لیلا حاتمی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *