خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان ؛ پرسپولیس 2 – صنعت نفت آبادان 0 [+فیلم]

خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان . پرسپولیس 2 – صنعت نفت آبادان 0. در ادامه مطلب تمرین نامرئی در دستور کار پرسپولیس همراه فیگار باشید.

پرسپولیس برابر صنعت نفت توانست با حساب ۲ برصفر پیروز شود

خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان

پرسپولیس 2 – صنعت نفت آبادان 0 [+فیلم]

یک روز پس از پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان، په په لوسادا در گفتگو با خبرنگار ما به سوالات پیرامون آمادگی جسمانی بازیکنان پرسپولیس و همچنین سایر موارد پاسخ داد. او گفت:

لوکادیا از کودکی تمرینات فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده و به زودی در سطح ایده‌آل قرار خواهد گرفت؛ ما به کار او اعتماد داریم.

گرچه مهم‌ترین بخش مصاحبه مربوط به جایی است که لوسادا در مورد یورگن لوکادیا توضیحاتی را ارائه می‌کند اما در سایر بخش‌ها نیز اظهاراتی در مورد تعطیلات فیفادی، آمادگی بدنی مهدی عبدی، تفاوت‌های بدنسازی در بازیکنان جوان و مسن‌تر پرسپولیس ارائه داد که شاید برای طرفداران پرسپولیس جذاب باشد. او همچنین در مورد این ادعا که بدنسازی سنگین روی آمادگی بازیکنان در هفته‌های نخست تاثیر دارد، صحبت‌هایی را انجام داده و مخالفت خود را با این دیدگاه و ادعا اعلام کرد.

خوشحالی تیم پرسپولیس بعد از گل:

پرسپولیس 2 - صنعت نفت آبادان 0, تمرین نامرئی در دستور کار پرسپولیس
پرسپولیس 2 – صنعت نفت آبادان 0, تمرین نامرئی در دستور کار پرسپولیس

سرخ‌پوشان پایتخت از ساعت ۱۸:۳۰ دیشب چهارشنبه _نهم شهریورماه _ میزبان صنعت نفت آبادان بود که این مسابقه در نیمه دوم با نتیجه دو بر صفر به سود قرمزها به پایان رسید.

خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *