افشاگری: تغییر جنسیت یا شایعه؟ ؛ جشن تولد عجیب دارا حیایی بهمراه مادرش! [+تصاویر]

عکس های منتشر شده از جشن تولد لاکچری دارایی حیایی با حضور مادرش مونا بانکی پور و مادر بزرگش واکنش های منفی کاربران در اینستاگرام را به دنبال داشت.

دارا حیایی با انتشار عکسی در اینستاگرامش ار تولد لاکچری 26 سالگی کنار عزیزانش خبرداد.

جشن تولد لاکچری دارایی حیایی

  • تولد لاکچری دارا حیایی
جشن تولد لاکچری دارایی حیایی
دارا حیایی و مونا بانکی, تولد لاکچری دارا حیایی

دارا حیایی و مونا بانکی

به گزارش سایت فیگار:

تولد داراحیایی در کنار مادرش مونا بانکی پور و مادربزرگش فرزانه داوری در اینستاگرام وایرال شد.

تصاویری جالب از جشن تولد ۲۹ سالگی دارا حیایی بازیگر جوان در کنار مادر و مادر بزرگ خیلی جوانش منتشر شده است. این عکس ها موج منفی کاربران فضای مجازی را دنبال داشت!

در ادامه میتوانید عکس تولد لاکچری دارا حیایی را مشاهده کنید:

جشن تولد لاکچری دارایی حیایی
عکس تولد لاکچری دارا حیایی, عکس تولد دارا حیایی

دارا حیایی فرزند امین حیایی و مونا بانکی پور است که سالها پیش از هم جدا شدند. او برای نخستین بار در کنار پدرش، امین حیایی و در فیلم شعله ور به ایفای نقش پرداخته است. ساعت پیش دارا عکسی از تولد 26 سالگیش منتشر کرد که مادر و مادربزرگش نیز در این عکس ها دیده میشوند.

در ادامه میتوانید عکس تولد دارا حیایی را مشاهده کنید:

جشن تولد لاکچری دارایی حیایی
تولد لاکچری دارا حیایی, عکس تولد لاکچری دارا حیایی

دارا حیایی بازیگر جوان و خوش چهره سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. وی ۱۱ شهریور ماه در تهران متولد شده و ۲۹ سال سن دارد. جالب است بدانید که او فرزند امین حیایی و مونا بانکی پور می باشد.

مونا بانکی مادر دارا حیایی با انتشار عکس زیر نوشت:

عجب ملت عجیبی هستیم البته منظورم همگی نیست عده ی خاصی هستن ،، یه توضیحی بدم واسه اون بعضی ها که نمیفهمن و محدوده زندگیشون تا سر کوچه بوده و ادم شبیه من هیچ جای دنیا ندیدن .عرض کنم که دوستان من ترنس نیستم و تغییر جنسیت ندادم با احترامی که واسه همه ترنس ها قایٔل هستم خودم نیستم، اگه بودم ترسی نداشتم وًاعلام میکردم ، و اینکه من دوست دارم موهامو کوتاه کنم لبلس اسپرت بپوشم و با پسرم باهم بریم خرید کنیم و شبیه هم لبلس بپوشیم در ارامش ،فکر نکنم به کسی ربطی داشته باشه اگه توضحی دادم دیدم واقعا درکی وجود نداره خواستم روشن بشین که اینقدر اسون قضاوت نکنین ، درضمن بهتره سکوت من نشکنه چون اگه سکوتم بشکنه خیلی حرفا دارم !!!!!!!!!!

در تصاویر منتشره از جشن تولد ۲۶ سالگی دارا حیایی بی حجابی و حجاب نداشتن مادر این بازیگر (مونا بانکی پور) موجب شد تا برخی از کاربران تصور کنند وی اقدام به تغییر جنسیت کرده و همین امر موجب طلاق از امین حیایی شده است.

اخبار بیشتر:






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *