افشاگری: حضور عاشقانه نوید محمدزاده و فرشته روی فرش قرمز ونیز 2022 [+فیلم و عکس]

ماجرای جنجالی نوید محمدزاده و جشنواره ونیز 2022 در فضای مجازی بازتاب حائز اهمیتی داشته؛ با ما بمانید تا به جنبه‌های مختلف این موضوع بیشتر بپردازیم.

استایل جذاب فرشته حسینی و نوید محمدزاده در جشنواره‌ای که گذشت خبرساز شد و هنوز هم این خبر آثارش در زندگی نوید و فرشته طنین انداز می‌باشد. برخی رسانه ها علت حضور نوید محمدزاده و فرشته روی فرش قرمز جشنواره ونیز 2022 را دلیلی برای آخرین حضورشان قبل از ممنوع‌الکاری وی می‌دانند.

خبر فوری: ماجرای جنجالی نوید محمدزاده و جشنواره ونیز 2022 [+عکس]

حضور نوید محمد زاده و فرشته حسینی در جشنواره ونیز 2022
حضور نوید محمد زاده و فرشته حسینی در جشنواره ونیز 2022

نوید محمدزاده و فرشته حسینی در میان تماشاگران فیلم جنگ جهانی سوم با استایل جذاب و ساده در فستیوال ونیز حضور یافتند.

نوید محمدزاده در رابطه با فیلمش که در جشنواره ونیز 2022 اکران شد می‌گوید:

من گفتم تمام رویایی که از روز ورودم به سینما داشتم در این فیلم به واقعیت تبدیل شده است. خیلی خوشحالم که بخشی از این فیلم بودم.

نوید محمدزاده و فرشته حسینی در میان تماشاگران فیلم «جنگ جهانی سوم» در فستیوال ونیز حضور یافتند. همچنین وحید جلیلوند، طناز طباطبایی و شادی کرم‌رودی از دیگر تماشاگران حاضر در سالن بودند.

نوید محمدزاده بازیگر سینما که پس از حواشی جشنواره فیلم کن، در رسانه‌ها و فضای مجازی حضور کمرنگی داشت، سرانجام برخلاف برخی پیش‌بینی‌ها در جشنواره فیلم «ونیز» برای نمایش فیلم «شب،داخلی، دیوار» به کارگردانی وحید جلیلوند حاضر شد.

حضور نوید محمد زاده و فرشته حسینی در جشنواره ونیز 2022
حضور نوید محمد زاده و فرشته حسینی در جشنواره ونیز 2022

نوید محمدزاده از بازیگران معروف و توانمند سینمای ایران است. وی با فرشته حسینی ازدواج کرده و متاهل است. مدتی است که ایشان به خاطر حرکت جنجالی شان در جشنواره کن ممنوع الکار شده اند. در قسمت زیر تصاویر جالب از فرشته حسینی و نوید محمدزاده در ونیز را قرار داده ایم.

عکس فرشته حسینی را روی فرش قرمز ونیز 2022 تماشا کنید:


بیشتر ببینید:


ترانه علیدوستی: نوید محمدزاده ۸۰۰ خواهر تازه پیدا کرد!

نوید محمدزاده و جشنواره 2022 ونیز
ماجرای نوید محمدزاده و جشنواره ونیز 2022

ترانه علیدوستی با تشکر از نوید محمدزاده برای انصراف از بازی در نمایش «گیاه‌خوار» به‌خاطر حمایت از زنان معترض به آزار و اذیت در محیط‌های هنری، بر پشتیبانی زنان از او تاکید کرد و نوشت:

تو از دیشب، بیش از هشتصد خواهر تازه پیدا کردی.

نوید محمدزاده در پاسخ به سوالی که آیا برای ادامه فعالیت در سینمای ایران با مشکلی مواجه است یا خیر توضیح داد: هیچ چیز به صورت رسمی به او اعلام نشده و در حال حاضر مشغول بازی در سریال «آکتور» ساخته نیما جاویدی است. (این بازیگر در پی انتشار برخی عکس‌ها با همسرش و برخی اظهارنظرها در جشنواره کن با واکنش‌های در داخل کشور مواجه شده بود و اخباری غیر رسمی مبنی بر ممنوع الکار بدونش منتشر شده بود.)

او در بخش دیگری از این نشست، درباره احساسش پس از خواندن فیلمنامه و این که برای شکل گرفتن شخصیت و ارائه آن به بهترین شکل در فیلم « شب، داخلی، دیوار» ( که نقش یک نابینا را بازی می‌کند)، چه کارهایی انجام داده است، خاطرنشان کرد:

فیلمنامه را که خواندم فوق‌العاده بود؛ همیشه فکر می‌کنم، وقتی چنین فیلمی با چنین فضای متفاوت و چنین کاراکتری _که نمونه‌اش را در سینمای ایران نداریم _ فرصت بازی در آن برایم پیش آمده، باعث افتخارم است.

نوید محمدزاده (زادهٔ ۱۷ فروردین ۱۳۶۵) بازیگر ایرانی است. نقش‌آفرینی او در فیلم عصبانی نیستم (۱۳۹۲) مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، و برایش نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از جشنوارهٔ فیلم فجر شد.

او همچنین دوبار پیاپی برای نقش‌آفرینی‌هایش در ابد و یک روز (۱۳۹۴) و بدون تاریخ، بدون امضاء (۱۳۹۵) موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنوارهٔ فیلم فجر شده‌است. اولین تجربهٔ حضور او در نمایش خانگی با مجموعهٔ قورباغه بود.

فیلم حضور نوید محمدزاده و فرشته حسینی را روی فرش قرمز جشنواره ونیز 2022 ببینید:

⇐اخبار بیشتر:





حضور نوید محمدزاده و فرشته روی فرش قرمز جشنواره ونیز 2022


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *