افشاگری: همسر شهره لرستانی بعد از تغییر جنسیت کیست [+عکس مهمانی و فیلم دورهمی]

ازدواج شهره لرستانی بعد از تغییر جنسیت در فضای مجازی بازتاب حائز اهمیتی داشته؛ با ما بمانید تا به جنبه‌های مختلف این موضوع بیشتر بپردازیم.

در این نوشتار شهره لرستانی بعد از تغییر جنسیت ازدواج کرد همانطور که خواهید دید بسیاری از جزییاتی که باید بدانید مشخص خواهد شد. باید بدانید که عکس شهره لرستانی یا مازیار لرستانی را که در یک دور همی در ادامه می‌بینید به تازگی همه‌ی ایرانی‌ها را درگیر خود کرده و این نوشتار سعی کرده تا کنجکاوی شما را برطرف کند.

افشاگری: شهره لرستانی بعد از تغییر جنسیت ازدواج کرد [+عکس و فیلم]

عکس منتشر شده از دورهمی بازیگران زن با شهره لرستانی که پس از تغییر جنسیت با نام مازیار شناخته می‌شود شایعه خواستگاری او از یک خانم بازیگر را در اینستاگرام داغ کرد. این شایعه زمانی شدت گرفت که وی عکسی را با بازیگران مطرح دنیای هنر در ایران منتشر و خیلی سریع کپشن و بعد خود عکس را از روی صفحه‌ی خود محو می‌کند.

عکس شهره لرستانی بعد از تغییر جنسیت را که در فضای مجازی به شدت کنجکاوی بسیاری را برانگیخته و باعث شده تا ذهن خیلی‌ها درگیر شود، تماشا کنید:

مازیار لرستانی ازدواج کرد, پیشنهاد ازدواج شهره لرستانی
مازیار لرستانی ازدواج کرد, پیشنهاد ازدواج شهره لرستانی

شهره لرستانی همچنین پیش تر و در برنامه دورهمی از عاشق شدن خود خبر داده و از شکست عشقی اش پرده برداشت. این فیلم را می‌توانید تماشا کنید:

اخبار بیشتر:




بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

همسر شهره لرستانی بعد از تغییر جنسیت


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *