طلاق فرشته حسینی از نوید محمدزاده ؛ هنوز تنور شایعه سفر به افغانستان داغ بود!

هنوز تنور شایعه سفر فرشته حسینی به افغانستان داغ بود که خبر طلاق فرشته حسینی از نوید محمدزاده در فضای مجازی منتشر شد. برای اطلاع از جزئیات همراه ما باشید.

اخبار جدایی و طلاق دو بازیگر سینمای ایران یعنی نوید محمدزاده و فرشته حسینی بازیگر افغانی تبار سینمای ایران، از دیروز در شبکه‌های اجتماعی در حال پخش است. با توجه به پست اینستاگرامی فرشته حسینی، با به نمایش گذاشتن پاسپورت افغانستان و همجنین متنی برای نوید محمدزاده، احتمال طلاق این دو بازیگر از نظر کاربران شبکه‌های اجتماعی بیشتر کرده است.

طلاق فرشته حسینی از نوید محمدزاده

هنوز تنور شایعه سفر به افغانستان داغ بود!

جدایی فرشته حسینی از نوید محمدزاده سوژه شد
جدایی فرشته حسینی از نوید محمدزاده سوژه شد, طلاق فرشته و نوید

فرشته حسینی، بازیگر افغانی-ایرانی است. او با مدرک دیپلم وارد حرفه بازیگری شد و در بسیاری از سریال‌ها درخشید. فرشته و نوید محمدزاده در سریال قورباغه همبازی بودند و به تازگی خبر ازدواج‌شان را در فضای مجازی منتشر کردند. در ادامه با نوشتار طلاق فرشته و نوید همراه ما باشید.

احتمال این خبر درحالی بیشتر شده است که نوید و فرشته در استوری و پست‌های خود به یکدیگر ابراز علاقه کرده‌اند، و کوچکترین اشاره‌ای برای طلاق به چشم نمی‌خورد. ضمن اینکه در استوری دیگر فرشته حسینی اعلام کرده است که به افغانستان نرفته و سفری کاری است.


بیشتر بخوانید:

جدایی فرشته حسینی از نوید محمدزاده سوژه شد

فرشته حسینی طلاق, طلاق جنجالی فرشته حسینی و نوید محمدزاده

در حالی که طرفداران این زوج، مسرور از خبر ازدواج آن‌ها بودند، شایعه طلاق جنجالی فرشته حسینی و نوید محمدزاده همه جا منتشر شد. قسمت بد ماجرا اینجاست که بسیاری از کاربران بدون در نظر گرفتن صحت طلاق نوید محمدزاده و فرشته حسینی ابراز تاسف کردند.

تاسف از این که تازه عروسی کرده بودند و خیلی‌ها نوشتند که می‌دانستند عاقبت آن‌ها به این صورت خواهد شد. خبر طلاق فرشته حسینی از نوید محمدزاده در حالی پخش شد، که شایعه سفر او به افغانستان بر سر زبان‌ها بود. برای اطلاع از جزئیات به لینک سفر فرشته حسینی به افغانستان مراجعه نمایید.

طلاق نوید محمدزاده و فرشته حسینی
طلاق نوید محمدزاده و فرشته حسینی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای خبر طلاق فرشته حسینی از نوید محمدزاده سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *