فرحناز خلیلی عکاس بوشهری ؛ خودکشی به حواشی بوشهر هم رسید !

فرحناز خلیلی عکاس بوشهری کیست ؟ بیوگرافی فرحناز خلیلی عکاس بوشهری و ماجرای خودکشی دختر عکاس بوشهری این روزها دست به دست می‌شود. با فیگار بمانید.

علت دقیق و جزئیات خودکشی دختر عکاس بوشهری به نام فرحناز خلیلی در اوایل شهریور ۱۴۰۰ چیست ؟ خانواده او در مصاحبه درباره خودکشی و علت مرگش و سوابق و زندگی او چه می‌گویند؟ در ادامه با نوشتار فرحناز خلیلی عکاس بوشهری همراه فیگار بمانید.

فرحناز خلیلی عکاس بوشهری

خودکشی به حواشی بوشهر هم رسید !

ماجرای خودکشی دختر عکاس بوشهری, خودکشی فرحناز خلیلی عکاس بوشهری, ماجرای خودکشی دختر عکاس بوشهری
ماجرای خودکشی دختر عکاس بوشهری

بعد از خودکشی عکاس بوشهری کاشف به عمل آمد که یک زن عکاس شکایتی درباره تجاوز ارائه کرده بود، پس از رفتار بد قاضی خودکشی کرد. ماجرای مرگ مشکوک عکاس بوشهری چیست ؟

بیشتر بخوانید:

اوایل شهریور ماه امسال پیکر بی جان فرحناز خلیلی به بیمارستان روستای بولخیر بوشهر منتقل شد، اما عمر کوتاه فرحناز به دنیا نبود و او به دلیل خودکشی از دنیا رفت که حالا پشت پرده ماجرای خودکشی دختر عکاس بوشهری برملا شده است.

پسر عموی فرحناز خلیلی در مورد این حادثه گفت:

فرحناز به خاطر شغلش گاهی در مجالس روستا شرکت می کرد. دو ماه قبل از خودکشی او برای عکاسی به باغی رفته بود اما در پایان مراسم با مشتری بر سر مسائل  مالی اختلاف پیدا کرده بود. آن فرد فرحناز را مورد خشونت کلامی و رفتاری قرار داده بود. او از فرحناز سواستفاده های زیادی کرد و بالاخره فرحناز از او به اتهام تجاوز شکایت کرد اما به دلیل شرایط محیط زندگی موضوع شکایتش را کسی جز من و همسرم نمی‌دانست.

بیشتر بخوانید:

خودکشی فرحناز خلیلی عکاس بوشهری

ماجرای خودکشی دختر عکاس بوشهری, خودکشی فرحناز خلیلی عکاس بوشهری, ماجرای خودکشی دختر عکاس بوشهری
ماجرای خودکشی دختر عکاس بوشهری

فرحناز خلیلی عکاس بوشهری متولد سال ۱۳۷۵ در روستای بولخیر بوشهر است. همانطور که گفته شد او در مراسم و مجالس عروسی و مناسبت ها عکاسی و فیلمبرداری می‌کرد و حالا خبر مرگ و فوت او در رسانه ها منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

درواقع یک عکاس ۲۵ ساله با نام فرحناز خلیلی در روستای بوالخیر بوشهر، پس از عکاسی در یک مراسم عروسی، از صاحب باغ به اتهام تجاوز شکایت کرد؛ اما پس از رفتار خیلی بد قاضی پرونده و فشار روحی خودکشی کرد و جان باخت.

فرحناز که عشقش ثبت تصویر لحظه های شادمانی و ماندگار اهالی شهر بود، حالا تصویر خودش بر در و دیوار روستای بولخیر بوشهر بر دل همه کسانی که این دختر هنرمند را می‌شناختند چنگ می‌زند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ماجرای خودکشی دختر عکاس بوشهری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *