اولین اجرای فردوسی پور پس از برنامه 90 در برنامه ورزشی فوتبال برای همه

پس از سال‌ها غیبت عادل فردوسی پور در برنامه نود، اکنون می‌توانید اولین اجرای فردوسی پور در برنامه ورزشی فوتبال 360 که گفتگو با علی دایی است را ببینید.

اولین اجرای فردوسی پور پس از برنامه 90 در سایت فوتبال 360 برای همه ارائه شد. این سایت پایگاه اطلاع‌ رسانی و تولید محتوای ورزشی است که پس از توقف پخش برنامه ۹۰ به سردبیری عادل فردوسی‌پور در سال ۱۴۰۰ پایه‌گذاری شده‌است.

برنامه نود جدید که توسط فردوسی پور اجرا می‌شود، برنامه فوتبال 360 نام دارد. در اردیبهشت ۱۴۰۱ نرم‌افزار کاربردی فوتبال ۳۶۰ برای سیستم عامل اندروید رونمایی و در کافه بازار عرضه شد این اپلیکیشن بستری برای پخش برخط اجرا (به سبک برنامهٔ ۹۰) و گزارش فوتبال توسط عادل فردوسی‌پور است.

اولین اجرای فردوسی پور در برنامه ورزشی فوتبال 360

«عادل فردوسی‌پور» با «فوتبال 360» به عرصه اجرای ورزشی بازگشته است. سایت و اپلیکشین «فوتبال 360»، اولین رسانه شخصی اوست. «عادل» در اولین برنامه خود، سراغ «علی دایی» اسطوره فوتبال ایران رفته است.

«دایی» که بعد از حضور در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2022 قطر در صدر اخبار ورزشی ایران قرار گرفته بود، در گفت‌گویی مفصل مقابل دوربین «فوتبال 360» نشسته و با هم‌دانشگاهی و رفیق صمیمی خود گپ زده است.

برنامه فوتبال 360

برنامه نود جدید
برنامه نود جدید

اولین مهمان عادل فردوسی پور در برنامه فوتبال ۳۶۰، علی دایی پیشکسوت فوتبال ایران بود که تاکنون سه بخش از مصاحبه اش پخش شده است. از دیگر برنامه‌های پر بازدید فردوسی پور، مصاحبه عادل فردوسی پور با پژمان جمشیدی است.

با نصب فوتبال ۳۶۰ میتوانید اخبار وحواشی فوتبال ایران و جهان را در قالبی جدید و در یک برنامه جامع روی دستگاه اندرویدی خود داشته باشید. از آنجا که سبک و سیاق گزارش های فردوسی پور همیشه مورد پسند علاقمندان رشته فوتبال بوده است، این برنامه طی مدت کمی توسط بیش از هزاران هوادار دانلود و نصب شده است.

بیشتر بخوانید:


One thought on “اولین اجرای فردوسی پور پس از برنامه 90 در برنامه ورزشی فوتبال برای همه

  1. خیلی هم اتفاق عجیبی نیست . اما دلیل تعطیلی رو هم همه میدون . خارج شدن از حوزه فوتبال و بررسی مسایلی که ربطی به فوتبال نداشت …. مصاحبه های بی ربط …اظهار نظرهای بی پایه و اساس فردوسی پور و ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *