تریلر جدید انیمه Frieren: Beyond Journey’s End منتشر شد

به تازگی تریلر جدید انیمه Frieren: Beyond Journey’s End منتشر شد. در ادامه این مطلب می‌توانید تریلر این انیمه را مشاهده کنید.

این اقتباس بر اساس مانگای نوشته شده توسط کانهیتو یامادا و تصویرگری تسوکاسا آبه توسط Madhouse ساخته خواهد شد. این نشان دهنده بازگشت این استودیوی انیمیشن خواهد بود که هیجان پیرامون این فرنچایز را بیشتر می کند. این تریلر که توسط Rotten Tomatoes در یوتیوب به اشتراک گذاشته شده است، جادوگر قدیمی جن، فریرن را نشان می دهد که در نبرد 10 ساله خود علیه پادشاه مخوف شیطان پیروز ظاهر می شود و همراه با دوستان جدیدش سفری جدید با احساسات عمیق را آغاز می کند.

تریلر جدید انیمه Frieren: Beyond Journey’s End

زندگی فریرن هزاران سال طول می کشد و او به همراهان هیمل اطمینان می دهد که قبل از شروع یک ماجراجویی انفرادی باز خواهد گشت. 50 سال بعد، فریرن دوباره آنها را ملاقات می کند و متوجه می شود که گذر زمان گروه هیمل را پیر کرده در حالی که او همان سن باقی مانده است.

این او را غمگین می شود و برای زمان از دست رفته سوگواری می کند. با این حال، این او را به تلاش برای ایجاد ارتباطات معنادارتر سوق می دهد. مسیر او با افراد و رویدادهای متعددی همراه است که نویدبخش برخوردها و تجربیات جدید می‌باشد.

تریلر جدید انیمه Frieren: Beyond Journey's End
تیزر جدید انیمه Frieren: Beyond Journey’s End

تیزر جدید انیمه Frieren: Beyond Journey’s End

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *