مرگ پویا پاسلار ؛ تصادف مرگبار خواننده مشهور

پویا پاسلار خواننده مشهور ایرانی است که اکثر مردم با موسیقی‌های او خاطره‌های زیادی دارند. اما متاسفانه در آخرین اخبار، شاهد خبر مرگ پویا پاسلار بودیم.

پویا پاسلار خواننده مشهور، متولد دهه هفتاد است و اهل هرمزگان. همچنین او شهرت زیادی در بین مردم هرمزگان دارد. این خواننده آهنگ‌های خود را با زبان شیرین بندری منتشر کرده و در بین همشهری هایش بسیار شناخته شده می باشد. او از ابتدای دهه ۹۰ کار موسیقی را آغاز کرد و اولین آهنگ پویا پاسدار با نام چه کاری ادکرد با دلم به زبان زیبای بندری منتشر شد و طرفداران زیادی پیدا کرد. اما امروز دوشنبه 22 آذر، خبر تصادف پویا پاسلار منتشر شده است که باعث مرگ او شد.

مرگ پویا پاسلار

مرگبار خواننده مشهور

مرگ پویا پاسلار
فوت پویا پاسلار, تصادف پویا پاسلار

او بر اثر سانحه رانندگی دارفانی را وداع گفت. برخی میگویند در راه یزد به تهران تصادف کرده و برخی نیز گفتند که در جاده بندرعباس تصادف کرده است. در هر صورت تصادف پویا پاسلار، منتهی به فوت پویا پاسلار شده است.

بیشتر بخوانید:

لازم به ذکر است که پویا پاسلار در جشن‌‌ها، عروسی‌ها و مناسبت‌های مختلف نیز خوانندگی می‌کرد. همچنین ویدیویی کوتاه از لحظه مرگ پویا پاسلار در اینترنت درحال پخش شدن است که هنوز صحت درست یا غلط بودن آن مشخص نیست. روحش شاد و یادش گرامی باد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مرگ پویا پاسلار سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *