زمان پخش عصر جدید 1401 ؛ ساعت تکرار عصر جدید کی است؟

زمان پخش عصر جدید 1401 یکی از آن دسته از سوالاتی است که این روزها مخاطبین این برنامه‌ی هیجان‌انگیز دنبالش هستند. در ادامه با ما بمانید تا اطلاعات کافی را به شما بدهیم.

برنامه «عصرجدید» با اجرا، تهیه کنندگی و کارگردانی احسان علیخانی نخستین و بزرگ‌ترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در ایران محسوب می شود.اگر می‌خواهید با جزئیات پخش فصل جدید برنامه عصر جدید و زمان دقیق پخش آن آشنا شوید، با خبر ساعت پخش عصر جدید در سال 1401 همراه فیگار بمانید.

زمان پخش عصر جدید 1401

فصل سوم عصر جدید کی پخش میشود ؟

زمان پخش عصر جدید 1401
ساعت پخش عصر جدید در سال 1401, فصل سوم عصر جدید کی پخش میشود

برنامه «عصرجدید» با اجرا، تهیه کنندگی و کارگردانی احسان علیخانی نخستین و بزرگ‌ترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در ایران محسوب می شود کـه با حضور استعداد‌های ویژه در زمینه‌های سرگرمی، هنری و مهارت‌های ورزشی مقابل دوربین میرود. چندی پیش امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون کـه دو فصل داور برنامه “عصر جدید” بود از شروع سری جدید این برنامه تلویزیونی خبر داد.

ساعت پخش برنامه عصر جدید

زمان پخش مرحله نیمه نهایی برنامه عصر جدید شنبه‌ها و یکشنبه‌ها بعد از خبر ساعت ۲۲ از شبکه سه سیما بود.

امین حیایی گفت: احسان علیخانی در پیش تولید سری جدید این برنامه اسـت و هنوز مشخص نیست داوران تغییر خواهد کرد و یا از چـه زمانی روی آنتن می رود. بعد از این گفت و گو، گمانه‌زنی‌ها آغاز شد و حتی برخی رسانه‌ ها این برنامه را غایب کنداکتور نوروزی اعلام کردند. شبکه سه رسماً اعلام کرد کـه “سری جدید برنامه “عصر جدید” از عید نیمه شعبان روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

ساعت تکرار عصر جدید

تکرار عصر جدید روز بعد حوالی ساعت ۱۶:۴۵ است.

داوران فصل سوم عصر جدید

داوران فصل جدید برنامه عصر جدید بـه غیر از امین حیایی تماما تغییر کرده اند. ژاله صامتی با نزدیک بـه سه دهه سابقه بازی در آثار مطرح و خاطره انگیز سینما و تلویزیون، کارن همایونفر با نزدیک بـه سی سال ساخت موسیقی برای فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی، مجید اسماعیلی منتقد، تهیه کننده آثار مطرح سینمایی، درکنار امین حیایی بـه محاسبه هنرنمایی شرکت کنندگان فصل وم عصر جدید خواهند پرداخت.

از همراهی شما تا انتهای نوشتار زمان پخش عصر جدید 1401 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


2 thoughts on “زمان پخش عصر جدید 1401 ؛ ساعت تکرار عصر جدید کی است؟

  1. سلام/
    خیلی زحمت کشیده اید ، دستتان درد نکند .
    میخواستم بپرسم : تخصص آقای امین حیایی و خانم صامتی چیست ؟
    این دو نفر کمدین هستند چرا داور شده اند ؟ آدم حسابی نبود ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *